Angstaanvallen/uitputting/onrust

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Grigor
Gevorderd lid

Bericht door Grigor »

Ik heb het geprobeerd. Het is heftig :-)
asje
Donateur
Donateur

Bericht door asje »

Afkicken in slaap met LDN, ik dacht het niet?
Life smells...
dreamer84
Actief lid

Bericht door dreamer84 »

Ik durf het niet Asje, ik vind het veel te heftig.. LDN is ook niet niks heb ik me laten vertellen en niet iedereen reageert er goed op... en straks word ik wakker als niet meer mezelf... ik houd liever mn bewustzijn erbij... dan ga ik liever aan de wietolie wat ook een middel is waar mensen mee afkicken, als het aanslaat, ik ben nu beetjes aan het testen en ik kan minderen met mn psychofarmacie... en wietolie schijnt nog gezond te zijn ook, vol aminozuren en mineralen.
asje
Donateur
Donateur

Bericht door asje »

Het gaat niet om 50mg LDN, zoals het eerder alleen gebruikt werd, maar om 0,5 en het is een resetter juist van de dingen waar jij last van hebt. De wietolie durfde je eerst ook niet.

Kun je al daadwerkelijk minderen met een middel nu met de wietolie? En de angst?
Life smells...
dreamer84
Actief lid

Bericht door dreamer84 »

asje schreef:Het gaat niet om 50mg LDN, zoals het eerder alleen gebruikt werd, maar om 0,5 en het is een resetter juist van de dingen waar jij last van hebt. De wietolie durfde je eerst ook niet.

Kun je al daadwerkelijk minderen met een middel nu met de wietolie? En de angst?
ik heb het net binnen en ben nog in de testfase, eerst zien wat het met me doet... maar begin met weinig, halve tl, deed niks, 1 tl... dat leek een avond te werken, maar de andere niet, en nu heb ik het weer op.. en morgen 2 tl... en kijken wat de dosis is die stabiel werkt waarmee ik de lora langzaam af kan bouwen, maar dat moet ook weer heel langzaam, want anders krijg je reboundklachten
asje
Donateur
Donateur

Bericht door asje »

Spannend en uiteraard rustig, rustig!
Life smells...
Grigor
Gevorderd lid

Bericht door Grigor »

Word je niet stoned van de wietolie ??

Wat voor effect heeft het op de derealisatie??
dreamer84
Actief lid

Bericht door dreamer84 »

Grigor schreef:Word je niet stoned van de wietolie ??

Wat voor effect heeft het op de derealisatie??
kan als je heeel veeel neemt, maar het is verdund, en dus zal je niet snel high worden en als dat gebeurt is dat de bovengrens aan druppels.

http://www.mediwiet.nl/over-ons/ hier staat alles op deze site, misschien ook wat voor jou? het is gezond
asje
Donateur
Donateur

Bericht door asje »

Er zit zo weinig THC in dat de site zelf zegt dat je er niet high van kunt worden. Derealisatie? Een vraag voor de Mediweed-site.

Btw Grigor, wat heb je wèl geprobeerd, LDN welke dosis en nam je 't voor de nacht?
Life smells...
Grigor
Gevorderd lid

Bericht door Grigor »

Ok. Ik ben heel benieuwd naar hoe het je bevalt Dreamer.
Houd je ons op de hoogte?

Ik was veel te hoog begonnen. Zo rond de 1,5 mg. Dus ja. Als ik het weer ga proberen dan uiteraard een veel lichtere dosis.
En nam het voor het slapen gaan.
Misschien dat ik het verander naar in de ochtend. Sliep er slecht op.
dreamer84
Actief lid

Bericht door dreamer84 »

Ik houd je op d ehoogte!
Grigor
Gevorderd lid

Bericht door Grigor »

Cool. Grazie.
bellatordelux
Gevorderd lid

Bericht door bellatordelux »

Afbeelding

'Wat als THC uit de hennepplant kankercellen dood ?'

Ook uit de documentaire ’Wat als THC uit de hennepplant kankercellen dood ?' blijkt dat Hennep/Cannabis voor 1937 veelvuldig gebruikt werd vanwege de medicinale werking ervan, maar ook om recreatieve redenen. In de documentaire wordt uitgelegd, waarom er een verbod op Hennep Cannabis kwam. De farmaceutische industrie heeft hier alles mee te maken. Bron: people2gether
I have no Truth to tell or reveal,
only Insights to share
asje
Donateur
Donateur

Bericht door asje »

Ja Grigor, logisch heftig als je met 1,5 mg begint ...
Life smells...
Grigor
Gevorderd lid

Bericht door Grigor »

Klopt maar denk dat het sowiezo niet echt een makkelijk middel is om in te komen.
Plaats reactie