Hahaha  @Esther;  dat  was  ik  

er  is  nu  wel  weer  genoeg  geweld  in  het  nieuws  geweest  
Wat  de  slaapproblemen  betreft,  daar  heb  ik  ook  last  van.  Slaap  is  nooit  mijn  sterkste  punt  geweest,  mr  ook  niet  écht  een  groot  probleem..dus  geen  slaapmedicatie,  alleen  0,1  mg  melatonine  om  in  te  slapen.  Dacht  dat  ik  na  het  starten  met  Nexavir  dan  ook  beter  sliep..  mr  sinds  spuit7  ofzo;  slecht  inslapen,  heel  veel  dromen  snachts  (die  ik  al  had  mr  nu  in  extreme  mate),  veel  hoofdpijn  snachts  en  steeds  wakker  worden,  meer  dan  normaal.  Heel  irritant  want  hierdoor  heb  ik  het  gevoel  dat  ik  snachts  dan  ook  helemaal  niet  meer  aansterk..  mr  goed,  toen  ik  3wkn  gestopt  was  nam  dit  weer  af  en  legde  ik  pas  de  link.  Nu  ook  gestopt  dus  hoop  dat  het  weer  zakt.  Vooralsnog  voel  ik  me  goed  beroerd  :s
@Nabo;  ik  durf  geen  advies  te  geven.  Sluit  me  bij  Flora  aan  dat  ik  toch  zou  bellen  en  mailen  en  dan  met  spoed  het  probleem  zou  willen  bespreken..  Oh  en  nog  antwoord  op  je  andere  vraag;  waarschijnlijk  moet  ik  idd  over  een  aantal  mndn  weer  verder.
Veel  liefs  en  terkte  allemaal!!
Oh  en  @Esther;  Tnx  voor  je  blog  en  al  je  informatieve  info!