Ik zie dat je even on-line bent. Er is veel geschreven in jouw topic

Groetjes, Louisa
Moderator: Moderators
Niet boos bedoeld ofzo. Maar dml die zegt zoveel. En laat je ook op lyme testen terwijl je antibiotica of prednison gebruikt terwijl dit totaal niet goed is.malu schreef:DML zei laatst tegen me dat ze het met een LTT-test niet zullen vinden. Ik weet niet zeker of het een miscommunicatie betreft, want meteen daarna begon hij over antistoffen (dat ik die niet aanmaak etc en dat het daarom lastig is, maar dat de testen beter zijn geworden. Alleen bij een LTT-test wordt toch niet getest op antistoffen?). Helaas was ik totaal niet helder op dat moment en zal ik voor een duidelijker antwoord even op een volgend consult moeten wachten. Dit was trouwens vlak voordat DML naar dat Lyme-congres ging.
Verder las ik dit:
PS. Volgens DML zou het binnenkort in mijn geval wel mogelijk moeten zijn om antistoffen te detecteren omdat de gevolgde behandeling met GcMAF ervoor zorgt dat de macrofagen een eventuele infectie beter gaan herkennen.
Je bedoelt waarschijnlijk; maar qua lyme weet HIJ niet genoeg??nabo schreef:Dankje Annahan. Ja ik bedoel ben positief over dml hoor loop er noet voor niets al 2jaar maar kwa lyme weet jij niet genoeg.
Dus nogmaals niet boos bedoeld of een aanvl maar mijn ervaring.
Bedankt Annahan