Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.
Molletje schreef:Misschien is het een idee om in "REPORTAGE" op tv te komen.
Ik weet alleen niet hoe zo iets werkt.
Ik kijk hier soms naar en daar hebben ze het vaak over ziektes die niet veel voorkomen, misschien willen ze ME ook onder de loep nemen.
Hai Molletje, dank voor je idee!
Wij hebben dit in het verleden al enkele keren aangekaart bij reportage, maar tot op heden geen resultaat (en ook weinig respons). Wij zullen binnenkort nogmaals (voor de 4de keer) contact met ze proberen op te nemen!
'Dont worry about the world coming to an end today, it's already tomorrow in Australia'
Na overleg is besloten om de petitie door te laten lopen totdat wij de 40.000 handtekeningen binnen hebben. Dit betekent dat de datum voor het aanbieden van de petitie is uitgesteld en dus niet op 12 mei zal plaatsvinden.
A.s. zaterdag en zondag zullen er 8 vrijwilligers aanwezig zijn bij de Amstel Gold Race om handtekeningen op te halen.
Verspreid dit bericht vooral overal (op FB, twitter etc) zodat het onder het publiek bekend is dat dit gaat gebeuren. De vrijwilligers zullen te herkennen zijn aan de inmiddels bekende shirts!
'Dont worry about the world coming to an end today, it's already tomorrow in Australia'
Dan nog iets: iemand volgende week naar dm?
Krijg melding van secretaresse dat de strookjes op 1 na op zijn.
Is er iemand die een stapel kan meenemen?
Zo nee, zend ik het per pc en printen ze een nieuwe uit.
southerncross schreef:Na overleg is besloten om de petitie door te laten lopen totdat wij de 40.000 handtekeningen binnen hebben. Dit betekent dat de datum voor het aanbieden van de petitie is uitgesteld en dus niet op 12 mei zal plaatsvinden.
Ik duim ook voor die vrijwilligers bij de Amstel Gold Race. Wat zullen ze kapot zijn na afloop (of zijn het familieleden / vrienden die het voor ons doen?). Maar ik hoop van harte dat ze een heleboel handtekeningen binnenhalen. Super!
Every day may not be good, but there's something good in every day.