Gelukkig wel, want anders was je nog teleurgesteld geweest, omdat je geen beestje mee naar huis mocht nemenstargazertje schreef:Er is een actie voor een bepaald evenement heb ik van:
1 euro korting bij een fotoshoot
1 dier gratis bij een fotoshoot
gemaakt op een vreemde manier. Gelukkig kom ik er op tijd achter.
blunders door concentratie- en geheugenproblemen
Moderator: Moderators
-
stargazertje
- Gevorderd lid
-
stargazertje
- Gevorderd lid
Zat in de schemering naar de caviabak te kijken en dacht dat ik 1 van mijn cavia's half op haar zij te zien lichten, maar zag het achterwerk telkens omhoog kwam en van positie veranderde. Vroeg me net af of ze misschien last had van haar buik toen ik me besefte ik dat ik voor en achter met elkaar verwisselde. 
-
stargazertje
- Gevorderd lid
-
stargazertje
- Gevorderd lid
-
stargazertje
- Gevorderd lid
Cakemix voor 1 chocolade cake is 250 gram + andere ingrediënten volgens de verpakking. Ik dus eerder enthousiast hele zak mix uit de verpakking gemixt met de ingrediënten op de verpakking. Mix was wel heel dik maar resultaat was goed. Toch zat ergens iets niet lekker. Heb inmiddels nieuwe verpakking en bekijk het gewicht op de doos. 500 gram zucht.. Waarom maken ze het ook zo moeilijk dan met mix voor 2 cakes in 1 zakje te doen?
Ben benieuwd hoe het resultaat nu gaat zijn.
Ja, er komt me een hoop bekend voor hier, hihi!
Door de jaren heen merk ik dat ik soms hele gaten heb in mijn geheugen en dat wijt ik maar aan overbelasting, maar de laatste tijd zet ik er toch m'n vraagtekens bij, want er gebeuren zulke vage dingen:
- Zit ik met m'n partner te praten over iets en vraag ik hem iets daarover. Geeft ie antwoord en zit ik 'm aan te kijken en denk ik: 'Waar hééft ie 't over??' Ben ik echt he-le-maal kwijt waar we over zitten te praten
...
- Andere situatie:
Ik ben zóó vergeetachtig de laatste tijd dat ik bedacht: 'Oja, laat ik het maar even opschrijven, anders vergeet ik 't weer!' Dus ik naar m'n burootje gelopen, en denk ik:'Wat kwam ik hier ook alweer doen??' Laatje open, kijken of iets me bekend voorkomt... 'Oja, memoblaadje!!' .... Éhm.... wat wou ik ook alweer opschrijven?'
(Iets wat ik niet wou vergeten, maar ben 't alweer kwijt, zucht)
Door de jaren heen merk ik dat ik soms hele gaten heb in mijn geheugen en dat wijt ik maar aan overbelasting, maar de laatste tijd zet ik er toch m'n vraagtekens bij, want er gebeuren zulke vage dingen:
- Zit ik met m'n partner te praten over iets en vraag ik hem iets daarover. Geeft ie antwoord en zit ik 'm aan te kijken en denk ik: 'Waar hééft ie 't over??' Ben ik echt he-le-maal kwijt waar we over zitten te praten
- Andere situatie:
Ik ben zóó vergeetachtig de laatste tijd dat ik bedacht: 'Oja, laat ik het maar even opschrijven, anders vergeet ik 't weer!' Dus ik naar m'n burootje gelopen, en denk ik:'Wat kwam ik hier ook alweer doen??' Laatje open, kijken of iets me bekend voorkomt... 'Oja, memoblaadje!!' .... Éhm.... wat wou ik ook alweer opschrijven?'
Pvd! Elke ochtend loop ik naar de pillendoos voor de ochtendcarnitine.
Maar onderweg is daar de spiegel... wat denk je, great looks hmmm, weer kilootje d'rbij, hoe's m'n haar vandaag, ... en met lege handen weer retour keuken.
Dit herhaalt zich soms twee, driemaal.
Maar onderweg is daar de spiegel... wat denk je, great looks hmmm, weer kilootje d'rbij, hoe's m'n haar vandaag, ... en met lege handen weer retour keuken.
Dit herhaalt zich soms twee, driemaal.
STOP de mishandeling van ME patiënten!
Ja, Lulu, ik herken het helemaal! Ik ben ook zó snel afgeleid!
Ik zet 'n kopje thee omdat ik dorst heb (duhhh!) en terwijl het theezakje trekt ga ik iets anders doen, zoals het lege theedoosje weggooien of een raam dichtdoen en vervolgens ga ik weer op de bank zitten (krantje, boekje). Na 20 min. bedenk ik me dat ik toch wel dorst heb en ga naar de keuken om 'n kopje thee te zetten.... Verrek! Daar staat al 'n kopje thee... Koud uiteraard en een béétje sterk
En dit overkomt me soms wel 'n paar keer per week.
Ik zet 'n kopje thee omdat ik dorst heb (duhhh!) en terwijl het theezakje trekt ga ik iets anders doen, zoals het lege theedoosje weggooien of een raam dichtdoen en vervolgens ga ik weer op de bank zitten (krantje, boekje). Na 20 min. bedenk ik me dat ik toch wel dorst heb en ga naar de keuken om 'n kopje thee te zetten.... Verrek! Daar staat al 'n kopje thee... Koud uiteraard en een béétje sterk
En dit overkomt me soms wel 'n paar keer per week.
-
stargazertje
- Gevorderd lid
-
stargazertje
- Gevorderd lid