blunders door concentratie- en geheugenproblemen

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

mieshka
Gevorderd lid
Berichten: 823
Lid geworden op: 30 nov 2011, 17:03

Bericht door mieshka »

Ik vraag me elke dag weer af wie hier nu dommer is: de spin die elke dag weer een nieuw web voor onze voordeur spant, of ik, die er elke dag weer vol met mijn gezicht inloop! :)
Gebruikersavatar
flowerpower3
Actief lid
Berichten: 273
Lid geworden op: 31 mar 2011, 21:44

Bericht door flowerpower3 »

Ergste van de afgelopen tijd was dat ik stond te klooien bij een deur die ik regelmatig in/uit ga met mijn sleutels, geen sleutel paste en ik begon er flink pissig om te worden..toen zag ik het licht (duurt altijd even :P), er zat helemaal geen slot in.

En laatst mijn fiets neer gezet in een fietsenrek, ik check altijd 10x of ik mn sleutels bij me heb, mijn pinpas, mijn telefoon, enzovoorts. Sta ik ergens in de winkel en ik kan me niet meer herinneren dat ik mijn fietssleutel heb opgeborgen waar hij altijd zat. Gelukkig was ik nog vlakbij het fietsenrek, en kon ik snel naar mijn fiets, want de sleutels zaten er nog gewoon in :roll:

Andere ''kleine'' blunders kan ik nog wel om lachen, maar sommige zijn niet zo handig :wink:
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2256
Lid geworden op: 28 jan 2009, 09:46

Bericht door JannekeB »

De achterdeur op slot doen, tandenpoetsen, naar bed gaan en dan 5 minuten later in paniek schieten: "heb ik de achterdeur wel op slot gedaan??" :roll:
"I don't look sick? That's because my illness isn't on my face"

Hoe werkt LDN?
Gebruikersavatar
petraroos
Donateur
Donateur
Berichten: 5756
Lid geworden op: 31 mei 2009, 10:58
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door petraroos »

goeiemorgen,

Zoooooooooooo herkenbaar #-o #-o :roll: :roll: :lol: :lol:

lieve groetjes
petraroos
die bijna een control freak is. :wink:
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
Gebruikersavatar
sidonia
Actief lid
Berichten: 318
Lid geworden op: 18 jan 2012, 17:16
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door sidonia »

Koffie zetten met een filter op een mok. Koffie in het filter (twee schepjes), kokend water erop en dan is het klaar. Wil ik nog melk in mijn koffie. Heb daarvoor altijd poeder. In plaats van de pus met melkpoeder, pak ik weer de koffiebus. En ik mik weer twee volle scheppen koffie in mijn koffie...
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Bericht door stargazertje »

Dat moet een straf bakkie zijn geweest Sidonia. Of heb je het toch maar niet opgedronken?
Gebruikersavatar
luna923
Donateur
Donateur
Berichten: 589
Lid geworden op: 25 mar 2011, 00:40
Locatie: Amsterdam

Bericht door luna923 »

oeps sidonia, kwam je er pas achter toen je het dronk of net er voor???

en ik dan, kom ik er ineens achter dat ik nog maar 2 lepels heb. ik weer een paar gehaald, ik in de avond lekker eten en wil de restjes van mijn bord in de vuilnis gooien, loop ik weg en ga af wassen. dan wil ik op het laatst het goot steentje leeg maken en loop weer naar de vuilnis bak, die ik mijn lepel liggen boven op het vuil pfffffffffffffffffffff. ja nu begrijp ik waarom ik lepels mis

andere keer, ik zet heerlijke camille thee met honing in een thee kan, zet ik het klaar en vergeet ik het te drinken pfffffffffffffffffffff

heb ik nou wel of geen medicatie in genomen???????

heb ik met iemand afgesproken op een bepaalde dag om gezellie te eten samen. ineens ding dong, oepsssssssssss was het helemaal vergeten. ( maar is wel een verrassing dan als er iemand voor de deur staat)

heb ik met de sociale dienst afgesproken op een bepaalde dag om daar te komen en ik heb het nog op geschreven. meld ik mij aan, krijg ik te horen, sorry maar u bent een dag te vroeg!!!

heb ik bezoek thuis en is de koffie melk op, ik naar de winkel effe snel, ben ik vergeten dat ik bezoek heb thuis en koop wat anders en ga dan nog effe bij iemand anders langs om lekker te kletsen enzo. word ik mobiel gebeld : WAAR BLIJF JE????

van de week was er ook iets, maar ben ik vergeten pfffffffffffffffffff
Ik doe niet meer aan sex , de regering naait me al elke dag
Gebruikersavatar
sidonia
Actief lid
Berichten: 318
Lid geworden op: 18 jan 2012, 17:16
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door sidonia »

Ik bedacht mij bij de tweede schep koffie wat dus koffiemelk had moeten zijn: volgens mij doe ik iets niet goed. Niet opgedronken dus :D . Gewoon een nieuwe gezet en die ging wel goed.
Gebruikersavatar
mieperdepiep
Gevorderd lid
Berichten: 730
Lid geworden op: 07 apr 2011, 13:32

Bericht door mieperdepiep »

Vanochtend senseo gezet voor mezelf en mn hulp. Ik dacht: ik kan ook meteen wel de koffiepads even weer opruimen, ben er toch klaar mee. Zet ik dus mijn kopje koffie in het keukenkastje en loop ik met de pot pads naar buiten en zet ze op de picknicktafel, hmmmm wat klopt er niet aan dit plaatje...... ](*,) Ongenadig uitgelachen door de hulp :oops: :lol:
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Bericht door stargazertje »

Ben een uur bezig om 2 dingen te bestellen via een webshop. Kon maar niet vinden waar ik naar het betaalproces ging.
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Bericht door stargazertje »

Het staat er trouwens slechts maar zeker minimaal 2 keer op de pagina. :lol:
Gebruikersavatar
petraroos
Donateur
Donateur
Berichten: 5756
Lid geworden op: 31 mei 2009, 10:58
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door petraroos »

goeiemorgen,

Briefje op het raampje naast de buitendeur geplakt ,
met daar op geschreven,
bel kopat , tikken aub. #-o :wink:

lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
Gebruikersavatar
daisy86
Actief lid
Berichten: 303
Lid geworden op: 04 mar 2012, 19:24

Bericht door daisy86 »

5 minuten nadat iets gebeurd is dat hele verhaal vertellen aan iemand die de hele tijd naast je stond terwijl het gebeurde.
Dat heb ik nou zovaak :roll:
Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

Bericht door lulu »

Haha petraroos, herkenbaar die spellingsproblemen. Vertouw volledig op de spellingcontroler van mijn computer (moest wel even hard nadenken over dat kopat!)
STOP de mishandeling van ME patiënten!
Gebruikersavatar
josje
Gevorderd lid
Berichten: 830
Lid geworden op: 10 mar 2010, 11:04

Bericht door josje »

ja ik ook,hihi.
Plaats reactie