Ok, deze is niet door mij gemaakt maar hoort er toch bij want de persoon die de levering klaar maakte heeft vast ook ME/CVS:
Artikel A bij een bekende webshop kopen voor iemand (heb heel vaak gecheckt of ik het juist artikel had) en Artikel B vandaag afgeleverd krijgen. Artikel B is bijna zo'n 3 keer zo duur als artikel A.
Had bedacht dat het een goed idee was om te vragen aan het bedrijf van mijn kledingkast (levering was inclusief het in elkaar zetten) of zij bij een verhuizing de kast voor mij uit elkaar zouden kunnen halen en dan op het nieuwe adres weer in elkaar zetten. Leuk plan, maar het telefoonnummer werkte niet meer en de zaak was ook weg. Kreeg even later te horen dat ze daar al een hele tijd weg waren. Ergste is nog wel dat ik absoluut niet weet hoe mijn kledingkast in elkaar is gezet.
Ik zei pas geleden tegen mijn hulp,
heel veel sterkte met je ...????uh ,he ??? uuuuh ojeee
nou ja met je maand niet eten en drinken,
ik kon echt niet meer op het woord Ramadan komen
lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
Vandaag mijzelf buitengesloten. *zucht*. Deur dicht, sleutel nog aan de binnenkant. Ramen dicht.
Manlief gebeld (goddank had ik wel mijn mobiel bij me met bijna lege batterij). Die kon gelukkig komen. Zijn werk is een uur rijden hier vandaan...Hij heeft me nog de schutting over geholpen, want hij had zijn nette pak aan. En toen was ik weer binnen. Man weer naar werk, ik blij, maar voel me zooooo schuldig.
@Sidonia, als je goed contact met je buren hebt, zou je daar misschien een reservesleutel kunnen neerleggen. Dat heb ik ook gedaan, en het is al wel eens van pas gekomen.
Inderdaad Felixloena, ik heb dat ook! Werkt echt heel goed, wat het gebeurt nog weleens dat ik mijn sleutel ben vergeten.
Pas had ik dus iets heel stoms. Ik was alleen thuis, maar ging na korte tijd weg. Ik ben gewoon weg gegaan zonder het huis op slot te doen en de ramen dicht. Dit is me nog nooit gebeurd, dus ik schrok er heel erg van. Hopelijk is dit de eerste en de laatste keer.
@Felixloena: Dat is nu ook het plan, al was de buurvrouw er pas in de middag weer en ik stond om 10 uur buiten . Maar het is wel een goed idee, want ik heb niet altijd de mazzel dat husband even op en neer kan rijden.
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Geheugen en vermogen tot doordenken is hier compleet verdwenen lijkt wel. Een paar maanden terug ontbrak ineens het plastic 'spatlapje' van mijn e-bike, was vermoedelijk ergens eraf gevallen. Leek me toch wel handig om erop te hebben, want anders wordt je jas helemaal nat... Dus ik gelijk een nieuwe bestellen, 15 euro betaald (!) voor een stukje plastic - wat verder ook allemaal lang duurde en niet zo makkelijk ging. Kortom, dat stomme spatlapje heeft me veel energie gekost.
En wat vind ik zojuist in de kast?: Het oude spatlapje, dat ik voor reparatie opzij had gelegd...
Zo houden we onszelf bezig, denk ik dan maar...
@sidonia
Had ik ook eerder dit jaar, petraroos gaf me toen de tip om overal reservesleutels te bevestigen (zie pagina 60 van dit topic), heel slim!
Laatst gewijzigd door malu op 28 aug 2012, 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Sleutels bij laten maken is niet duur hoor,
kan hier gewoon bij de schoenmaker.
ik heb er een extra in mijn schouder tas,/boodschaptas
en een in een paar jasjes gespeld ,die ik vaak aan heb.
het werkt echt,en je schrikt niet zo als je je sleutel vergeet.
lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.