marcog schreef:Vlindertje, ik ga echt niet meer op jou passief agressieve deels onwaarheden reageren. Ik wens je een fijne avond!

Moderator: Moderators
Jij richt je op mij en niet andersom. Hoe kom je erbij dat ik je niet serieus zou nemen.vlindertje19 schreef:marcog schreef:Vlindertje, ik ga echt niet meer op jou passief agressieve deels onwaarheden reageren. Ik wens je een fijne avond!kan ik me dan nu weer richten op anderen die mij wel serieus nemen"? Thanks Marco!
Hoi Mamoes[color=green]In Lyme en co’s: INFO topic - 22 Oct 2014 13:30:[/color] mamoes schreef:Ik ben op zoek naar een docu van een uur over een jong stel waarvan de vrouw Lyme had.
Weet niet meer welk topic het vermeld werd en heb zitten zoeken maar....ik zie het niet of kijk er overheen
![]()
Kan iemand een tip geven
bellatordelux schreef:Hoi Mamoes[color=green]In Lyme en co’s: INFO topic - 22 Oct 2014 13:30:[/color] mamoes schreef:Ik ben op zoek naar een docu van een uur over een jong stel waarvan de vrouw Lyme had.
Weet niet meer welk topic het vermeld werd en heb zitten zoeken maar....ik zie het niet of kijk er overheen
![]()
Kan iemand een tip geven
Bedoel je deze soms?
Het is maar een gok...
Groetjes Bella
In the study, researchers tested semen samples and vaginal secretions from three groups of people: control subjects without evidence of Lyme disease, individual patients who tested positive for Lyme disease, and couples engaging in unprotected sex who tested positive for the disease.In 2013 the Centers for Disease Control and Prevention (CDC) announced that Lyme disease is much more common than previously thought, with over 300,000 new cases diagnosed each year in the United States. That makes Lyme disease almost twice as common as breast cancer and six times more common than HIV/AIDS.
“Our findings will change the way Lyme disease is viewed by doctors and patients,” said Marianne Middelveen, lead author of the published study. “It explains why the disease is more common than one would think if only ticks were involved in transmission.”
http://www.npo.nl/je-zal-het-maar-hebbe ... _101373461Ook gaat Tim langs bij Dillan Sondervan. Toen hij 15 jaar oud was, kon hij lichamelijk steeds minder goed meekomen met zijn leeftijdsgenoten. Hij blijkt de ziekte van Lyme te hebben. Deze infectieziekte wordt veroorzaakt door een beet van een teek en tast het centrale zenuwstelsel aan. Hierdoor kan Dillan nu niet meer normaal lopen. Maar dat staat zijn droom om een beroemd dj te worden niet in de weg.