blunders door concentratie- en geheugenproblemen
Moderator: Moderators
-
- Gevorderd lid
sommige blunders zijn erg grappig
ik heb er ook wel een stel
bv
van de week liep mijn zoon te zeuren omdat hij honger had maar ik was bezig met de was dus ik zeg tegen mijn man geef je broer even een koekje, geeft die als antwoord maar dat kan hij zelf toch? en bedoel je niet Meallan (zo heet onze zoon) ja zeg ik is dat niet goed dan nee zei hij je zij mijn broer OEPSIE
Geboortedatums zorgen ook nog wel eens voor blunders ik ben 11-04 jarig en mijn zoon 04-11 als ik dan bv een afspraak maak bij de dokter willen ze meestal de geboortedatum weten vaak zit ik dan een hele tijd te denken wanneer ben ik jarig ff denken 04-11 nee dan is mijn zoon jarig o ja 11 04 dat was het.
en nog wel meer dat ik mijn dochter de naam van mijn zoon geef of anders om

ik heb er ook wel een stel
bv
van de week liep mijn zoon te zeuren omdat hij honger had maar ik was bezig met de was dus ik zeg tegen mijn man geef je broer even een koekje, geeft die als antwoord maar dat kan hij zelf toch? en bedoel je niet Meallan (zo heet onze zoon) ja zeg ik is dat niet goed dan nee zei hij je zij mijn broer OEPSIE

Geboortedatums zorgen ook nog wel eens voor blunders ik ben 11-04 jarig en mijn zoon 04-11 als ik dan bv een afspraak maak bij de dokter willen ze meestal de geboortedatum weten vaak zit ik dan een hele tijd te denken wanneer ben ik jarig ff denken 04-11 nee dan is mijn zoon jarig o ja 11 04 dat was het.
en nog wel meer dat ik mijn dochter de naam van mijn zoon geef of anders om
In een hutje op de hei. Ben ik niemand tot last
Hubby kan het niet vatten dat ik de geboortedatum van mijn jongste absoluut niet kan onthouden. "Was het nu de 24e of 25e, en welk jaar ook weer?"wanneer ben ik jarig ff denken
Ik weet nooit de datum, heb geen enkel gevoel met timing meer. Deze week zei ik nog een vriend: "We zijn nu in mei dus even rekenen hoe lang ... " Die bekeek me alsof ik van Mars kwam.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
-
- Gevorderd lid
goeiemorgen,
Ik kreeg een brief vd woningstichting,
ze zouden een nieuwe lichtmeter komen plaatsen.
kwam er gister een momteur,
die zegt ik kom de nieuwe watermeter plaatsen,
ik zeg u bedoeld lichtmeter,hij nee hoor een watermeter,
had ik gewoon lichtmeter gelezen in die brief ,maar er stond echt watermeter.
help ,ik word gek
ga ik ook nog spookberichten lezen
lieve groetjes
petraroos
Ik kreeg een brief vd woningstichting,
ze zouden een nieuwe lichtmeter komen plaatsen.
kwam er gister een momteur,
die zegt ik kom de nieuwe watermeter plaatsen,
ik zeg u bedoeld lichtmeter,hij nee hoor een watermeter,
had ik gewoon lichtmeter gelezen in die brief ,maar er stond echt watermeter.
help ,ik word gek

lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
uitstekend gevoel voor timing!dat twijfel ik toch ff een nanoseconde..
Hm, herkenbaar. Ik geef regelmatig nog de postcode van mijn ouders op, ook al woon ik daar allang niet meer! Ook geef ik regelmatig het mobiele nummer van mijn moeder ipv mijn eigen nummer. Meestal bedenk ik me nog nét op tijd, maar af en toe gaat het toch nog 'mis'. Gelukkig komt het andersom ook wel eens voor en word ik soms door haar klanten gebeld. De nummers lijken ook wel een beetje op elkaar, maar stom is het wel!bloemetje schreef:We wonen al tien jaar in dit huis. Hiervoor woonde ik vijf jaar op nr. 25 en nu dus op 27. Als ik soms mn adres moet invullen dat twijfel ik toch ff een nanoseconde...
En weet niet of ik hem al eens heb geplaatst, maar... in alle huizen waar ik ooit heb gewoond was er altijd een wc in de hal (bij de voordeur). Nu heb ik behalve een hal bij de voordeur ook nog een halletje bij het trappenhuis, en daar zit de wc. En waar loop ik - zelfs nu ik hier alweer een tijdje woon - nog steeds naartoe als ik naar de wc wil gaan? Juist, naar de hal bij de voordeur...
De wereld achter ME: http://memalu.blogspot.com/
Oh Janneke, klinkt erg pijnlijk ...
Oeps....helaas zo herkenbaar allemaal.
Laatst ook vergeten mijn fiets op slot te zetten en idd iveral zoeken naar mijn fietssleuteltje...totdat ik ineens zag dat hij gewoon nog in het slot zat, nog erger dat mijn fietscomputertje er ook gewoon op zat(electrische fiets) ze hadden er zo mee weg kunnen rijden....en dat is echt mijn enige vervoermiddel(n mijn vrijheid)
Laatst ook vergeten mijn fiets op slot te zetten en idd iveral zoeken naar mijn fietssleuteltje...totdat ik ineens zag dat hij gewoon nog in het slot zat, nog erger dat mijn fietscomputertje er ook gewoon op zat(electrische fiets) ze hadden er zo mee weg kunnen rijden....en dat is echt mijn enige vervoermiddel(n mijn vrijheid)
Het leven is wat je gebeurd terwijl je andere plannen maakt...