Nationale betoging 14 maart n.a.v. hoorzitting Dr. Coucke

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

verlorengezondheidman
Gevorderd lid

Bericht door verlorengezondheidman »

@Senna,

Indrukwekkend filmpje waarvoor DANK =D>
Een zoönose is een infectieziekte die kan worden overgedragen van dieren op mensen.
http://www.youtube.com/watch?v=wVQy9-cyL98

LyME en co's INFO-topic!
http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... ht=#218551
hildeke
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door hildeke »

Stinsu schreef:Hoi Hildeke,

'k vind die nieuwe topic niet over de 2e wake-up Call maar allicht bedoel je dat symposium met o.a. Maes, Twisk en Uyttersprot op dezelfde dag? Kijk er al naar uit.

oh ja, voor het geval dat iemand het nog niet ontdekt heeft, onze allerbeste Zuiderzon heeft alle persreacties mooi op een rijtje gezet: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-742.html ('k heb dat net zelf pas gezien).
@Stinsu: Ja, idd, bedoelde het symposium op 27 mei. Via https://sites.google.com/site/nationale ... actie/home wordt iedereen netjes geïnformeerd qua protestacties in spé! Ik doe mijn uiterste best om ook hieraan deel te nemen en hoop dat ik dan ook aanvullend verslag kan uitbrengen van de sfeer buiten.
Zodoende krijgen jullie info van de delegatie via onze lieve Esther haar blog en ook wat aanvullende info van de actie buiten.

@ZZ: bedankt voor de samenvatting van de persreacties! Hopelijk volgen er nog via andere kanalen.
hildeke
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door hildeke »

hildeke schreef:
Zuiderzon schreef:bloemetje van http://www.bluemarkforme.com/ allicht? :wink:
Okidoki, staat genoteerd!
Bedankt ZZ!
Ps: Naar aanleiding van deze eerste protestactie, had ik mijn voordeur bekleed met een mooi blauw lintje. Ik heb deze foto ook naar Fleur gemaild ter ondersteuning van haar actie via www.bluemarkforme.com. Allicht zijn er nog wel mensen die blauwe lintjes hebben gehangen, misschien kunnen jullie deze ook doorsturen? Zodoende blijven alle acties rond ME gesteund!
Groetjes,
Hildeke
visje1
Beginner

Dr.Coucke ??

Bericht door visje1 »

Hallo,

Heb ik er nu de hele tijd naast gekeken of is er nog niets beslist?

Ik doel hier op de hoorzitting van Dr.Coucke .

Is er eigenlijk al een uitspraak gedaan?

Moet hij die monsterboete betalen en wordt hij geschorst?

Lieve groetjes,visje 1
senna
Donateur
Donateur

Bericht door senna »

Was de uitspraak niet op 18 april ?
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !

Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
hildeke
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door hildeke »

Dag iedereen! Belangrijke vraag:
Heel binnenkort lanceert De Wake up Call Beweging hun nieuwe website. Daarom willen ze vragen om na te gaan, elk voor zich, wie foto's gemaakt heeft van de protestactiedag op 14 maart, en deze ev. alsnog wil doormailen naar wakeupcallbeweging@yahoo.com.
Ze hebben al massa's foto's in hun bezit, maar wellicht zijn er nog vele die ze nog niet gezien hebben.
En VOORAL OOK dit: de mensen die NIET op de site van de wake-up call beweging wensen te staan, kunnen dit doorgeven door te mailen naar wakeupcallbeweging@yahoo.com (liefst met een foto erbij zodat ze het gezicht kunnen traceren, ze kennen bijlange niet iedereen).
Kunnen jullie links en rechts informeren aub? Vriendelijk bedankt!
Groetjes,
Hildeke

Ps: @ Senna en Visje 1: de uitspraak mbt de hoorzitting van Dr. Coucke, zou idd gedaan worden op 18 april a.s.
mjramzy
Actief lid
Contacteer:

Bericht door mjramzy »

Ps: @ Senna en Visje 1: de uitspraak mbt de hoorzitting van Dr. Coucke, zou idd gedaan worden op 18 april a.s.[/quote]

Word er deze keer niet opnieuw betoogd ??? Heeft hij nu geen steun meer nodig dan op 18 april ??? :shock:
nijntje
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door nijntje »

inderdaad, raar hé? wat ik ook raar vind, is dat er bijna niemand nog naar vraagt....
het is zo stil rond de uitspraak.... is het nu maandag? of wat? net alsof de mensen dr Coucke vergeten zijn ineens....
Hermine
Oud-medewerker

Bericht door Hermine »

De uitspraak is uitgesteld.
mjramzy
Actief lid
Contacteer:

Bericht door mjramzy »

verplaatst naar dit topic. admin

Wat is het laatste nieuws ivm schorsing dr coucke ??? Hoor er niks meer over.. Of is uitspraak weer uitgesteld...
visje1
Beginner

Bericht door visje1 »

Vervelend hoor!

Dat uitstel.

Kan er van meespreken nadat ik door het riziv begin dit jaar geschorst werd.

Normaal moest de inleiding van mijn proces op 19 maart gebeuren,maar kreeg via mijn advocaat het nieuws dat het tot 15 september is uitgesteld.

Wat Dr.Coucke betreft.
Ik wens hem veel succes.
Hij zal het nodig hebben.

Ik hoop hier de uitspraak te kunnen lezen ,moest ik het niet via het normale nieuws vernemen.

groetjes,visje1
kapha
Beginner

Bericht door kapha »

Dr Coucke MAG DOORWERKEN.

Straks verslag in Vlaanderen Vandaag op VT4. Verslag van de dokter zelf en de mensen erachter.

Uitspraak is dus gevallen zoals ik de voorreclame begreep.
Het leven moet met liefde en humor worden geleefd. Liefde om het leven te begrijpen en humor om het te verdragen.
magnetronnie
Gevorderd lid

Bericht door magnetronnie »

Dat is heel goed nieuws! Kennen jullie in Vlaanderen een soort uitzendinggemist? VT4 kan ik hier geloof ik niet ontvangen.
nijntje
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door nijntje »

ik heb de uitzending van 18h30 op internet bekeken maar niets gezien... ik heb het wel in snelversie gezet... overgekeken of komt het echt maar in het late nieuws van vlaanderen vandaag?
kapha
Beginner

Bericht door kapha »

Ondanks dat ze voorfilmpjes lieten zien waarin dr Coucke zelf in gesprek was, is het niet uitgezonden. :?

@magnetronnie, VT4 heeft wel zo'n mogelijkheid maar enkel betalend en via een digirecorder dus niet mogelijk voor Nederland vrees ik

@nijntje was idd voorzien voor de late editie.
Het leven moet met liefde en humor worden geleefd. Liefde om het leven te begrijpen en humor om het te verdragen.
Plaats reactie