Oxymatrine (equilibrant)?

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
pip
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 25 apr 2009, 15:44

Oxymatrine (equilibrant)?

Bericht door pip »

Hallo!

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het gebruik van oxymatrine (in het supplement Equilibrant ontwikkeld door dr. Chia)? Mijn arts stelde me voor dit uit te gaan proberen, maar ik kan nauwelijks ervaringen van mensen vinden. Wie weet heeft er op dit forum al eens iemand met geëxperimenteerd? Ik lees het graag! :)

Groetjes, Pip

Meer info over oxymatrine
Gebruikersavatar
danny1964
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 766
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:59
Locatie: BELGIE

Oxymatrine (equilibrant)?

Bericht door danny1964 »

hi pip

is er toevallig op internet een link naar dit product?

Ik vind een product Equilibrant genoemd maar ik zie de oxymatrine niet staan bij de ingredienten.

graag wat meer informatie !
Gebruikersavatar
pip
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 25 apr 2009, 15:44

Oxymatrine (equilibrant)?

Bericht door pip »

Hee Danny, ik wilde een link voor je opzoeken, maar ik zie dat één van de moderators van dit forum al precies dezelfde link in mijn berichtje heeft bijgevoegd! Als je daar op klikt, zul je zeker wat meer info vinden. Als het goed is bestaat Equilibrant wel voor een groot deel uit oxymatrine (misschien staat het er onder een andere naam? Het komt, als ik me goed herinner, van de 'sophora root'), en daarnaast zijn er nog wat andere dingen aan toegevoegd die geloof ik ook immuunversterkend kunnen werken.
Teken deze petitie! http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte Alvast bedankt!
Plaats reactie