Sinds een maand of 2 voelde ik mezelf weer elke dag een beetje achteruit gaan. Nu ben ik weer heel moe, lessen lukken amper, buiten school lig ik de hele dag op bed. Ik raak 's morgens niet meer wakker. Ik slaap slechter. Ben weer draaierig. En nu sinds een week zijn mijn armen en benen weer slap en zwaar tegelijk. Bah

Het gaat weer net zo, of zelfs slechter, dan voor die 6 goede maanden.
Nu vraag ik me af of er een oorzaak was voor die goede periode? Kan dit zomaar gebeuren? Als er een oorzaak was voor de goede periode of de terugval, kon ik er misschien weer voor zorgen dat het beter ging. Of dan had ik tenminste een verklaring

- heb ik teveel gedaan de laatste maanden en was ik sowieso gedoemd om weer slechter te eindigen?
- lag de goede periode aan mijn medicatie nl. cymbalta? Ik dacht van wel, maar ik neem ze nog steeds, dus zou het nu ook goed moeten gaan?
- ik had een emotioneel heel zwaar jaar. Kan je van stress ook beter worden, tijdelijk?

- ik was door de stress veel afgevallen. Ik woog 6kg minder dan nu, tegen ongezond mager aan. Zou ik me fitter voelen als ik weer wat afval? Maar ik heb zo'n nood aan eten, ik kan niet diëten.
- verder is alles hetzelfde, qua medicatie etc. Misschien maar weer eens een ijzerkuur doen?
Heeft er iemand nog ideeën? Of vinden jullie sowieso dat het soms goed kan gaan en soms slecht?