Als Vlaming ken ik je niet
 maar ik vind het heel moedig van je om je hier "te outen" (zonder nickname).
 maar ik vind het heel moedig van je om je hier "te outen" (zonder nickname).Een strijdvaardige lady kunnen we hier goed gebruiken !
Van harte welkom op dit forum !
Moderator: Moderators
  Zie je nu, dat hier allemaal héle lieve mensen (Belgische en Nederlandse), "ervaringsdeskundigen" zijn, die zich bezorgd om je maken, meeleven, en je alle steun, steun, hulp en informatie willen geven, die mogelijk is? Net zoals wij dat doen bij elk (nieuw) lid van dit forum en ook onder elkaar!
 Zie je nu, dat hier allemaal héle lieve mensen (Belgische en Nederlandse), "ervaringsdeskundigen" zijn, die zich bezorgd om je maken, meeleven, en je alle steun, steun, hulp en informatie willen geven, die mogelijk is? Net zoals wij dat doen bij elk (nieuw) lid van dit forum en ook onder elkaar! Krijg dat vertrouwen, dat zal je helpen. Ook om je boosheid/woede/frustratie te verwerken. Het is een rouwproces waar je doorheen gaat.
 Krijg dat vertrouwen, dat zal je helpen. Ook om je boosheid/woede/frustratie te verwerken. Het is een rouwproces waar je doorheen gaat.  
  onze berichten kruisten elkaar net!
 onze berichten kruisten elkaar net!  .
.  het is goed, meis, geen zorgen.
 het is goed, meis, geen zorgen. !
! Ohww, ja, en waar wel eens over wordt gedroomd: een mooi groot blauw
Ohww, ja, en waar wel eens over wordt gedroomd: een mooi groot blauw  gala (blauwe lintje is het internationale symbool voor ME/cvs), net zoals het roze lintjes gala, en dat onze ziekte ME/cvs eens de erkenning krijgt die het verdient (sinds 1969 heeft de WHO ME/cvs al erkend als een neurologische aandoening, maar Nederland houdt zich gewoon niet aan de verdagen, en daarom staan ME/cvs-patiënten nog steeds na tientallen jaren in de kou), en dat er heel veel geld uitgetrokken gaat worden voor biomedisch onderzoek/behandeling/medicijnen.
gala (blauwe lintje is het internationale symbool voor ME/cvs), net zoals het roze lintjes gala, en dat onze ziekte ME/cvs eens de erkenning krijgt die het verdient (sinds 1969 heeft de WHO ME/cvs al erkend als een neurologische aandoening, maar Nederland houdt zich gewoon niet aan de verdagen, en daarom staan ME/cvs-patiënten nog steeds na tientallen jaren in de kou), en dat er heel veel geld uitgetrokken gaat worden voor biomedisch onderzoek/behandeling/medicijnen.Alkala NIemand tips met spier/gewrichtspijn???
 ik geef je alvast nog wat verdere informatie.
 ik geef je alvast nog wat verdere informatie. voor nu.
 voor nu.