Mijn zoektocht naar verbetering, en de eerste resultaten.

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
startdust
Actief lid
Berichten: 396
Lid geworden op: 01 nov 2010, 20:46
Locatie: nijmegen

Bericht door startdust »

imaginary schreef:haha ja ik hoop voor je dat ze een beetje gul zijn :wink: 8) En wist niet dat je niet in termijnen kan betalen als je niet onder behandeling bent .. :o jammer zeg!

Ja ik hoop het ook :D lijkt me echt super als ik zulke testen kan doen.

)update)
vandaag± wakker worden blijft een ramp, maar wel naar de winkel geweest heen 5 min fietsen ,terug 15 min gelopen met fiets in de hand.
daarna oven uit het keukenblok getrokken in een poging hem te repareren.
lukte niet dus nog even met snel naar de stad op en neer een kookplaat halen. al met al best veel kunnen doen. maar de spieren blijfen tegen pruttelen. moeheid is eigenlijk niet meer mijn hoofdprobleem dat is het altijd geweest namelijk. maar het gaat vergeleken met 4 maanden terug echt 100 keer beter :lol:

voorlopig gestelde diagnose door de pijn poli fibro en myfasciaal pijnsydroom. over 2weekjes mag ik weer terug,

iedereen een fijn weekend die dit leest
Met de kennis van het heden verslaat de toekomst ons verLeden.

Nirvana; Oh Me
http://www.youtube.com/watch?v=zgDKHG4K ... re=related
Gebruikersavatar
danny1964
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 766
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:59
Locatie: BELGIE

Bericht door danny1964 »

@startdust

hi, ik lees altijd met veel interesse jouw posts want als ik het zo lees zie ik veel gelijkenis met mijn huidige situatie.

Moeheid is ook mijn hoofdprobleem niet meer, ik draag het wel elke dag mee maar net zoals jij zijn het de gewrichtspijnen, nu ook weer de spierverzuring en de laatste tijd ook "het brein" =P~
Zeggen dat mijn geheugen een zeef is , wel het is erger , soms gewone blackouts . Het gegeven zit dan nog wel ergens maar heel ver weg !
Energie gaat wat beter en ik kan ook meer doen.

Wat doe jij in feite voor brainfog en geheugenproblemen?

groetjes
Gebruikersavatar
startdust
Actief lid
Berichten: 396
Lid geworden op: 01 nov 2010, 20:46
Locatie: nijmegen

Bericht door startdust »

Hey danny,

:lol: thanks ik heb ook waardering voor jou strijdvaardigheid!
ja mijn geheugen is ook een zeef, maar met name het korte termijn geheugen werkgeheugen dat doet het nog wel redelijk.`denk ik `

beter dat jouw exstreme moeheid ook minder is geworden :lol: wie zaait die oogst he 8)

ja met name de zorgen dat de dat er zo weinig mogelijk oxidatie in de hersenen plaatsvind.

hier neem ik omgega 3 olijfblad en groene thee voor, en vandaag ben ik begonnen met amantadine om eerlijk te zijn voel ik me super naar dat wil ik nog even afwachten. daar ga ik zker nog over posten!
Groeten joost
danny1964 schreef:@startdust

hi, ik lees altijd met veel interesse jouw posts want als ik het zo lees zie ik veel gelijkenis met mijn huidige situatie.

Moeheid is ook mijn hoofdprobleem niet meer, ik draag het wel elke dag mee maar net zoals jij zijn het de gewrichtspijnen, nu ook weer de spierverzuring en de laatste tijd ook "het brein" =P~
Zeggen dat mijn geheugen een zeef is , wel het is erger , soms gewone blackouts . Het gegeven zit dan nog wel ergens maar heel ver weg !
Energie gaat wat beter en ik kan ook meer doen.

Wat doe jij in feite voor brainfog en geheugenproblemen?

groetjes
Met de kennis van het heden verslaat de toekomst ons verLeden.

Nirvana; Oh Me
http://www.youtube.com/watch?v=zgDKHG4K ... re=related
Gebruikersavatar
danny1964
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 766
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:59
Locatie: BELGIE

Bericht door danny1964 »

@startdust

mijn korte en lange termijngeheugen zijn sommige dagen rampzalig. En ik bedoel soms dan ook het ultrakorte , mijn vrouw zegt of vraagt me iets en op het moment dat ik me omdraai is het weg !

Een ander probleem dat ik de laatste tijd meer en meer heb en dat loopt feitelijk samen met het feit dat ik meer kan en doe is verkramping en krampen.

Ben al een paar dagen heel actief op de job en mijn romp wordt als het ware samengedrukt, ik loop als het ware soms in een dwangbuis.
Gebruikersavatar
danny1964
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 766
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:59
Locatie: BELGIE

Bericht door danny1964 »

moet er eerlijkheidshalve aan toevoegen dat ik wanneer ik me beter voel ook bewust mijn grenzen ga testen en ... er soms al eens over ga :lol: en daar krijg ik dan de volgende dag wel de rekening gepresenteerd
Gebruikersavatar
startdust
Actief lid
Berichten: 396
Lid geworden op: 01 nov 2010, 20:46
Locatie: nijmegen

Bericht door startdust »

danny1964 schreef:moet er eerlijkheidshalve aan toevoegen dat ik wanneer ik me beter voel ook bewust mijn grenzen ga testen en ... er soms al eens over ga :lol: en daar krijg ik dan de volgende dag wel de rekening gepresenteerd
ja dat herken ik ook, soms is de grens flinterdun en wint de adrenaline het van de werkelijkheid :cry: en dat merken we de volgende dag als de wekker gaat helaas maar al te goed..

)vandaag weer het park in gedoken :lol: heerlijk weer!
een half uur naar de stad fietsen is nog te ver weg, maar met de bus ging het goed!
Met de kennis van het heden verslaat de toekomst ons verLeden.

Nirvana; Oh Me
http://www.youtube.com/watch?v=zgDKHG4K ... re=related
Gebruikersavatar
startdust
Actief lid
Berichten: 396
Lid geworden op: 01 nov 2010, 20:46
Locatie: nijmegen

Bericht door startdust »

woehoee, net een kilometer of 4 gewandelt :lol: en een half uur gefiest. met kleine pauzen vanaf 11 uur in de week geweest. en maar 7 uur geslapen

verkwikkende inspanning kortom,niet misselijk duizelig zweterig enz wel nog verre van hoe het ooit was. maar de zin in de zomer is er weer.

aanpak,

olijfblad
omega 3
groene thee
whey proteine
100mg amantadine
en `leem` shindele`s mineralen )soort zand om te drinken) gebruik ik soms een maandje achtereen om te ontgiften, deed ik al toen ik nog alive was


Groeten
Met de kennis van het heden verslaat de toekomst ons verLeden.

Nirvana; Oh Me
http://www.youtube.com/watch?v=zgDKHG4K ... re=related
imaginary
Gevorderd lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 20 feb 2011, 03:56

Bericht door imaginary »

lekker joh! haha 'toen ik nog alive was' :mrgreen:
As If I could reach Rainbows..

And if you want a rainbow you have to put up with the rain..
Gebruikersavatar
danny1964
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 766
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:59
Locatie: BELGIE

Bericht door danny1964 »

@ startdust

je bent ook de kampioen in het uitzoeken van alternatieven :D .... schindeles mineralenleem

Hoe kom je op zoiets !? Ben het onmiddellijk gaan opzoeken en misschien probeer ik het ook wel eens :lol:

heb afgelopen zondag ook enkele uurtjes kunnen genieten van in de tuin te werken !
Alleen deze keer was de recuperatie minder , had er gisteren nog last van !
Gebruikersavatar
startdust
Actief lid
Berichten: 396
Lid geworden op: 01 nov 2010, 20:46
Locatie: nijmegen

Bericht door startdust »

hahaha @ Danny, zoekt en gij zult vinden zeiden ze vroeger altijd tegen mij. (waarschijnlijk ook tegen jou)
tis het proberen waar, het spoelt de darmvlokken en heeft het meest volwaardige mineralen profiel van wat er in de natuur is. uit zand onstaat immers alles ofzo 8) tis even wennen maar best lekker

ja lekker is dat soms even wat kunnen doen! pff ja ik moet mezelf soms ook echt een halt toeroepen want de dag daarna kan je wel eens een heele grote rekening krijgen...

nou geniet van het weekend alvast want volgens mij komt de zon dan weer terug

ps +- 3/4 kilo aangekomen woehoooo :lol: zonder een dikkere pens te hebben gekregen.. ik bleef maar afvallen een tijd terug


danny1964 schreef:@ startdust

je bent ook de kampioen in het uitzoeken van alternatieven :D .... schindeles mineralenleem

Hoe kom je op zoiets !? Ben het onmiddellijk gaan opzoeken en misschien probeer ik het ook wel eens :lol:

heb afgelopen zondag ook enkele uurtjes kunnen genieten van in de tuin te werken !
Alleen deze keer was de recuperatie minder , had er gisteren nog last van !
Met de kennis van het heden verslaat de toekomst ons verLeden.

Nirvana; Oh Me
http://www.youtube.com/watch?v=zgDKHG4K ... re=related
Plaats reactie