Waar lig jij?

Alles over hulpmiddelen en tips om het leven met ME(cvs) iets aangenamer te maken. Vragen over sociale voorzieningen, verzekeringen.

Moderator: Moderators

janine
Gevorderd lid
Berichten: 1059
Lid geworden op: 04 okt 2008, 21:25

Bericht door janine »

Ik vertoef vaak hele dagen in de woonkamer omdat ik dan geen puf heb om naar boven te lopen. En eten, drinken, tv, pc, telefoon en wc zijn binnen handbereik.
We hebben gelukkig een lange bank waar ik languit op mijn rug kan liggen met het hoofd op kussen omhoog, of helemaal plat op mijn zij met de knieen wat opgetrokken. Lekker met een dekentje.

Als slaap ik smiddags het liefst in mijn bed, maar soms loop ik daar ook niet voor naar boven.

Zo'n zetel waar je alles totaal plat van kan zetten, iclusief beenondersteuning, zodat het plat richting een bed gaat lijkt mij ook errug luxe en fijn.
Wanneer ik hier rechtop zit, heb ik ook het liefst mijn benen op de bank, ik zit nauwelijks "normaal" rechtop op de bank. Komt misschien 10 keer per jaar een paar minuten voor haha.
Dus zo'n stoel waar je ook de beenondersteuning omhoog van kan zetten lijkt mij ideaal.


Helaas zijn die krengen duur! Geen geld, helaas.
Gebruikersavatar
tavy
Actief lid
Berichten: 317
Lid geworden op: 19 jun 2010, 12:14

Bericht door tavy »

Ik heb ook eenbed inde living, was wel even wennen aanvankelijk. Nu heb ik de tip gekregen om het bed juist niet onopvallende te maken ,maar aangezien het een groot deel vanje leven uitmakt , juist op te leuken,zodat het er ook prettig en gezllig in toeven is.

tavy
Gebruikersavatar
Esther
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 796
Lid geworden op: 06 jul 2010, 18:58
Contacteer:

Bericht door Esther »

Ik heb sinds 24 januari een boxspring in de living staan. Heerlijk elektrisch verstelbaar en in een mooie antracietgrijze stof. Ik ben tegenwoordig veel beter uitgerust en heb aanzienlijk minder pijn. Ik ben het met Tavy eens dat je het gezellig moet maken..., dus op mijn verlanglijstje staan nu een fijn laptoptafeltje en een nieuwe laptop aangezien de van mij vanmiddag is gecrasht.

Liefs,
Esther

http://www.onwilliglichaam.blogspot.com
Plaats reactie