Kliniek tegen burn-out (20-2-7, Koppen, TV1)

Hier kan je lezen of laten weten wanneer er een programma op tv of radio komt over ME (cvs).

Moderator: Moderators

MacM
Gevorderd lid
Berichten: 612
Lid geworden op: 02 mei 2007, 23:28

Bericht door MacM »

Lina, welkom op het forum.

Eigenlijk zijn alle behandelingsmethoden voor ME/CVS omstreden, ook de behandeling die jij in Leuven gaat krijgen (want ik gok dat je er gedragstherapie krijgt met graded exercise therapy).

An sich vind ik het idee van doping nog niet zo gek. Ik heb er zelf wel vaker aan gedacht en ik denk wel meerderen hier. Als het helpt om sporters beter te laten presteren, misschien helpt het ons dan ook wel!
Gebruikersavatar
Shavonne
Gevorderd lid
Berichten: 1758
Lid geworden op: 12 sep 2007, 21:47

Bericht door Shavonne »

Tja, wie weet! Ik moet eerlijk zeggen, sinds ik Zaldiar gebruikt, dit bevat Tramadol en valt onder de opiaten, kan ik ook meer. Wanneer ik ze vergeet te nemen, of als ik te koppig ben, omdat ik denk dat het ook zonder kan, dan merk ik dat vrij meteen. Ook als ik s'avonds geen neem, dan merk ik dat s'morgens ook meteen. Dan kan ik veel minder.
Maar vaak denk ik, toch een rommel wat ik 3 maal daags inneem. Maar ik merk gewoon verschil en daar doe ik het voor! Ook ben ik dan rustiger en iets ontspannender. Mijn spieren zijn helaas niet minder gespannen erdoor.
Gebruikersavatar
frie
Beginner
Berichten: 9
Lid geworden op: 29 jan 2010, 22:23

Bericht door frie »

Ik loop al enige jaren rond met de gedachte dat ze me misschien in die energiekliniek kunnen helpen, maar kan nergens positieve resultaten vinden. Zeer jammer, weer een illusie rijker.
Gelukkig ben ik bij dit artikel uitgekomen.
Plaats reactie