London InvestinME 20 mei.

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

urania
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door urania »

Of anders maak je er 2 verschillende boekingen van, hehe.
Esther
VIP-donateur
VIP-donateur
Contacteer:

Bericht door Esther »

Er is inderdaad een aanbod van 95 Pond plus tax, pre-paid. Dat kun je niet meer annuleren en dat is voor mij een probleem. Als patiënt weet je uiteraard nooit wat er gebeurd in de tussentijd. Annuleren is wel een voorwaarde.
@ Urania, zou jij dat durven?

Liefs,
Esther

http://www.onwilliglichaam.blogspot.com
Esther
VIP-donateur
VIP-donateur
Contacteer:

Bericht door Esther »

Ik zie net op een andere site dat st. Ermins ook nog kamers vrij heeft. Ze zijn net zo duur als die van Crowne Plaza als je het ontbijt meerekent. Dat zit namelijk niet in de prijs van Crowne Plaza. Deze kamer komt op 260 Euro per nacht per kamer voor twee personen plus ontbijt. Dat is 130 Euro pp nacht.
yarwen
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door yarwen »

Ik wacht nog met boeken tot we het eens zijn over het hotel. Ik kan pas vrijdagochtend (6h50) vertrekken en keer terug op zondagnamiddag. Misschien gaat mijn man ook mee dus ik boek voor de zekerheid een 2-persoonskamer.
marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

Via hotelmap.com is St Ermins volzet maar als jij een kamer kan bemachtigen doe ik mee van 19 tot 21 mei Esther
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Esther
VIP-donateur
VIP-donateur
Contacteer:

Bericht door Esther »

Ik ga de kamer in st. Ermins boeken. Ik denk dat Judy en de rest daar ook verblijft. En bovenal zijn we toch fans, nietwaar. :wink:
Izzy
Gevorderd lid

Bericht door Izzy »

Ik kijk ook eerst nog even rond naar wat goedkopere hotels, heb gewoon niet zoveel te besteden en vind dan 130 per nacht p.p. nogal aan de hoge kant om eerlijk te zijn.
Gelukkig wil een vriend van me ook graag mee dus dat scheelt in ieder geval weer :)
Esther
VIP-donateur
VIP-donateur
Contacteer:

Bericht door Esther »

@ Izzy, je moet gewoon iets kiezen wat jij wilt en kunt betalen. Dat is toch perfect normaal. We zien elkaar sowieso daar en wie weet hebben we genoeg energie om allemaal samen iets te gaan eten op de avond ervoor.

Liefs,
Esther
Izzy
Gevorderd lid

Bericht door Izzy »

Ja dat is ook zo, had me gewoon gezellig geleken allemaal in hetzelfde hotel :)
Baal er dan gewoon van op dit soort momenten dat ik afhankelijk ben van die %$#uitkering, maargoed dat is een ander verhaal.
Hopelijk wordt het een etentje, zou erg leuk zijn.

Liefs.
Esther
VIP-donateur
VIP-donateur
Contacteer:

Bericht door Esther »

Op 19 mei is er een pre-conferentie om 18 uur met een buffet, waar Hillary Johnson komt spreken over de politieke kant van de ziekte. 25 Pond entree. Dat klinkt weer aanlokkelijk, maar ik vrees dat ik dan de 20ste instort. Bugger, wat doen we daar nu weer mee? Toch maar wel. Wat denken jullie?

Liefs,
Esther

yarwen
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door yarwen »

Ik heb vrijdag het online aanmeldingsformulier verstuurd maar heb nog steeds geen bevestiging ontvangen. Tot dan durf ik eigenlijk nog geen hotel of B&B boeken. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd?
urania
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door urania »

Heb ook nog geen bevestiging gekregen. Heb wel een kamer besproken maar kan die annuleren.
Esther
VIP-donateur
VIP-donateur
Contacteer:

Bericht door Esther »

Lieve iedereen,

Ik heb zondag een bevestigingsmail ontvangen en die rekening via paypal betaald. Ik had wel een aparte mail naar investinme gestuurd (het normale contactadres en niet via het inschrijvingsformulier). In die mail die ik zaterdag heb gestuurd, heb ik uitgelegd dat ik niets wilde boeken zonder bevestiging.
Dus meiden, even investinme mailen via het normale contactadres..., dan komt het wel in orde.

Liefs,
Esther

annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door annemoontje »

Wow, dat klinkt goed allemaal, zou dolgraag mee willen, maar absoluut ondenkbaar helaas.. Wat jammer dat er geen webcast (heet dat zo?) is, maar wel erg begrijpelijk gezien de kosten. Ik hoop dat de mensen die gaan, zoals Poppetje voorstelde, iets kunnen opnemen (of meerdere mensen een deel van de dag, met verschillende fotocamera's met filmfunctie, hebben ze allemaal tegenwoordig toch?) oid en dan de verschillende delen op YouTube plaatsen? Ik geniet via deze reacties van jullie voorbereidingen en enthousiasme en ga op die manier toch een beetje mee :wink:
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

Ik heb de bevestigingsmail gekregen en betaald. Duimen maar dat we in vorm zijn tegen dan!
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Plaats reactie