traag

Voor al je vragen over dit forum. Lees ook hier de <a href="/Forum-viewtopic-t-52.html">forumhandleiding</a>

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

traag

Bericht door sterre »

Hallo,

De snelheid van deze site is zo traag de laatste tijd, ligt dat aan mijn computer of hebben meer mensen daar last van?

Groetjes Patricia
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

ja ook ik heb er last van nu net nog om jou antwoord te geven moest hem iedere keer opnieuw indrukken en ook op andere site,s groeten alie
Gebruikersavatar
Brenda_L
Actief lid
Berichten: 198
Lid geworden op: 09 jan 2007, 18:42

Bericht door Brenda_L »

bij mij is deze site ook heeeel langzaam, andere sites niet. Het is echt erg onhandig bij een forum
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Bericht door Teb »

Ik heb weinig gemerkt 'de laatste tijd' helaas. Aangezien de server in handen is van een derde partij kan ook niet alles gecontroleerd worden.

Zal het proberen in de gaten te houden. Mochten jullie merken dat het bij bepaalde onderdelen veel langzamer (of juist sneller) werkt dan bij de rest, laat het dan weten.

"Ja, bij alles eigenlijk..." of "De ene keer wel en andere keer niet..." dragen weinig bij :roll:
Gebruikersavatar
Gabutje
Gevorderd lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 07 mar 2006, 13:40

Bericht door Gabutje »

Ik heb inderdaad dat het soms erg lang duurt voordat de pagina's van deze website traag laden, maar de afgelopen dagen heb ik ook gehad dat de site gewoon niet bereikbaar was. Ik kreeg iets van server en postnuke in zwarte letters met drie van die logo's op het scherm. (exacte woorden weet ik niet meer).
* Liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen! (Loesje)
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

ja dat klopt had ik ook, dus tebje het ligt dus niet aan ons maar er zijn ook andere web site.s die moeilijk te bereiken zijn de laatste tijd groetjes alie
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Ja precies ik kreeg ook drie van die logo's en dan kon ik deze site niet bereiken of heeeel traag. Nu vandaag heb ik er geen last van.
Gebruikersavatar
Jazzie
Gevorderd lid
Berichten: 1400
Lid geworden op: 13 okt 2005, 09:06

Bericht door Jazzie »

Ik heb ook al een paar dagen problemen met deze site. Vooral is hij heel traag, of hij is helemaal uit de lucht.
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Bericht door Teb »

Af en toe het scherm met de database-verbinding foutmelding heb ik ook gezien. Helaas is dit iets wat ik onze provider voor moet leggen, aangezien er in het software systeem van de website niets gewijzigd is. Het ligt dus aan andere software wat op dezelfde server draait.

Ik hoop dat het snel weer verbetert.
Plaats reactie