wei eiwit isolate

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie

nemen jullie sportsupplementen

nee, want ik heb er geen vertrouwen in
0
Geen stemmen
nee want ik ben er niet mee vertrouwd
0
Geen stemmen
ja ik neem vaak sportsupplementen
1
100%
ja ik neem voor bepaalde problemen een sportsupplement
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 1
Gebruikersavatar
danny1964
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 766
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:59
Locatie: BELGIE

wei eiwit isolate

Bericht door danny1964 »

Wei-eiwit is een eiwit met een zeer hoge biologische waarde; het bevat een groot aandeel essentiële aminozuren. Tevens bestaat het voor meer dan 20% uit de spierbeschermende ‘vertakte keten aminozuren’ (BCAA’s).

. Dit supplement draagt op een veilige manier bij aan:

Voor sporters
• Sneller spierherstel na training
• Toename van spiermassa na krachttraining

Bij een (eiwit)dieet
• Beperking van spierafbraak
Sneller spierherstel na inspanning
• Optimaliseren van de vetverbranding

Algemeen
Ondersteuning van het immuunsysteem

heb me dit product aangeschaft en dit is dus wel degelijk goed en compleet. Tevoren had ik producten die gericht waren op recuperatie of energievoorziening maar dit is een all in one !

Ik heb het hier vroeger al eens gehad in het topic "verzuurde spieren" over de BCAA's en de producten die ik tot nu toe genomen heb waar dat deze inzaten hebben mij toch meer comfort gegeven , met name minder pijn
Gebruikersavatar
startdust
Actief lid
Berichten: 396
Lid geworden op: 01 nov 2010, 20:46
Locatie: nijmegen

wei eiwit isolate

Bericht door startdust »

Ja zeker whey is goed voor je herstel, wel opletten dat het met koude cross flow thechniek gefrabiseert is. belangrijk om alle imuun bevorderende enzym heel te laten. ook zit er bij veel whey aspartaan

bij xxl nurtition heb je een 5 kilo zak voor 65 euro lekker spul en zonder aspartaan, als ik mijn geld binnen heb ga ik er ook weer een halen. laatse tijd kan ik alweer een beedje sporten wohoee
Met de kennis van het heden verslaat de toekomst ons verLeden.

Nirvana; Oh Me
http://www.youtube.com/watch?v=zgDKHG4K ... re=related
Gebruikersavatar
danny1964
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 766
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:59
Locatie: BELGIE

wei eiwit isolate

Bericht door danny1964 »

is dat niet de gewone whey? 5 kilo voor 65 euro lijkt me wel heel goedkoop voor isolate.

Maar het is zonder aspartaan volgens de cross flow techniek en die ik gebruik mag zelfs door diabetici gebruikt worden
Gebruikersavatar
startdust
Actief lid
Berichten: 396
Lid geworden op: 01 nov 2010, 20:46
Locatie: nijmegen

wei eiwit isolate

Bericht door startdust »

Voor Basic Bulk Whey gebruiken we alleen de beste whey concentraat, verkregen door koude cross-flow microfiltratie. Hierdoor blijft de natuurlijke structuur van eiwitten behouden en bevat daardoor unieke kwetsbare peptiden die het immuunsysteem ondersteunen en spierherstel bevorderen.)stukje geknipt'

Bij isolaat zit er iest meer aminozuren per bijv 100 gram in, maar de prijs is een stuk hoger. En het verschil in werking is nihil, isolaat wordt iest sneller opgenomen en is dus handen na een training, bij verzuring kun je beter een langere afgifte hebben

Ik heb aantal jaar een bodybuidling gedaan,ik heb hèel wat kilo`s whey op P
een ding heb ik wel geleert de supplementen wereld is net zo stiekem als de andere big pharma. cross flow whey zonder aspartaan is gewoon goed whey is whey, whey die ze speciaal aanbieden voor bijv het versterken van het imuunsysteem kost snel 25 voor 750 gram pure oplichting..

xxl nutrition, body and fitschop, zijn imo de beste online whet verkopers. recensies kun je ook op dutchbodybuilding lezen over hoe hij oplost en de smaak is enz.. wil je voor het echte werk gaan gewoon whey via amerika bestellen scheelt nog meer
Met de kennis van het heden verslaat de toekomst ons verLeden.

Nirvana; Oh Me
http://www.youtube.com/watch?v=zgDKHG4K ... re=related
Plaats reactie