forum valt uit

Voor al je vragen over dit forum. Lees ook hier de <a href="/Forum-viewtopic-t-52.html">forumhandleiding</a>

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
karolien
Donateur
Donateur
Berichten: 2913
Lid geworden op: 17 jun 2009, 18:33

forum valt uit

Bericht door karolien »

Hoi,

ik heb de laatste tijd heel dikwijls dat het forum wegvalt en dat er dan vb. algemene fout verschijnt of iets anders, hebben jullie dit ook? en komt dit omdat er teveel mensen tegelijk op zitten?
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2256
Lid geworden op: 28 jan 2009, 09:46

Bericht door JannekeB »

Ik heb dat ook mregelmatig. Na een aantal keer proberen doettie het dan meestal wel weer.
"I don't look sick? That's because my illness isn't on my face"

Hoe werkt LDN?
Gebruikersavatar
hildeke
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 16 okt 2009, 10:27
Locatie: Grez-Doiceau

Bericht door hildeke »

Heb het ook al gemerkt. Dacht dat dit aan de internetverbinding lag. Na een nieuwe poging, lukt het meestal wel terug.
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

forum valt uit

Bericht door louisa »

karolien schreef:ik heb de laatste tijd heel dikwijls dat het forum wegvalt en dat er dan vb. algemene fout verschijnt of iets anders, hebben jullie dit ook? en komt dit omdat er teveel mensen tegelijk op zitten?
Yep, dat gebeurt regelmatig en vaker. Het is steeds drukker aan het worden op de site en er is eigenlijk hard een dubbel server pakket (ad € 600) nodig om de site in de lucht te kunnen blijven houden.
admin schreef:Er werd al elders gemeld dat een dubbel serverpakket nodig is van +/- 600€/j (om niet steeds 'out of memory' te zijn). Momenteel nog niet genoeg inkomsten om risicoloos - lees: niet binnen een jaar failliet - deze stap te zetten naar een dubbel pakket, dus alle support is welkom :wink: admin
:wink: Rest ons niets anders dan op een later moment weer in te loggen en dan lukt het wel.

Groetjes, Louisa
moderator ME-gids.net
Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

forum valt uit

Bericht door vlindertie »

Ook ik ervaar dit steeds vaker.
Maar ik heb gisteren wat centjes in de pot gestort, dus hopelijk is de oplossing nabij!

XX
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Melding ongeldige sessie

Bericht door stargazertje »

Samengevoegd. Louisa, moderator ME-gids.net

Ik krijg de laatste tijd standaard bij elke pm die ik heb beantwoord en wil versturen de melding:

Ongeldige sessie. Het formulier dient opnieuw geladen en ingezonden te worden.

Als ik dan weer op verzenden druk wordt het berichtje wel verstuurd. Volgens mij krijg ik het ook als ik hier op het forum antwoord, maar dat weet ik niet meer 100% zeker. :roll:
lano
Actief lid
Berichten: 308
Lid geworden op: 01 feb 2010, 14:39

Melding ongeldige sessie

Bericht door lano »

Klopt op het forum krijg je hem ook vaak ;)
Tussen mijn oren, zit een ziek lichaam!
Gebruikersavatar
danev
Beginner
Berichten: 18
Lid geworden op: 15 dec 2010, 21:26

Melding ongeldige sessie

Bericht door danev »

De server waarop de site draait lijkt inderdaad wel eens wat geheugen tekort te komen (af te lezen aan de foutmeldingen die worden gegeven)
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hoi danev,
danev schreef:De server waarop de site draait lijkt inderdaad wel eens wat geheugen tekort te komen (af te lezen aan de foutmeldingen die worden gegeven)
:wink: De reden daarvan nog eens genoemd: het wordt op ME-gids.net steeds drukker. Er wordt veel waardevolle informatie over ME/CVS gegeven.
ME-gids.net wordt gerund door een team van gezonde mensen in samenwerking met (ernstig) zieke mensen op puur vrijwillige basis.
admin schreef:Er werd al elders gemeld dat een dubbel serverpakket nodig is van +/- 600€/j (om niet steeds 'out of memory' te zijn). Momenteel nog niet genoeg inkomsten om risicoloos - lees: niet binnen een jaar failliet - deze stap te zetten naar een dubbel pakket, dus alle support is welkom :wink: admin

Groetjes, Louisa
moderator ME-gids.net
Melanie
Donateur
Donateur
Berichten: 7073
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:35

Bericht door Melanie »

louisa schreef:Hoi danev,
danev schreef:De server waarop de site draait lijkt inderdaad wel eens wat geheugen tekort te komen (af te lezen aan de foutmeldingen die worden gegeven)
:wink: De reden daarvan nog eens genoemd: het wordt op ME-gids.net steeds drukker. Er wordt veel waardevolle informatie over ME/CVS gegeven.
ME-gids.net wordt gerund door een team van gezonde mensen in samenwerking met (ernstig) zieke mensen op puur vrijwillige basis.
admin schreef:Er werd al elders gemeld dat een dubbel serverpakket nodig is van +/- 600€/j (om niet steeds 'out of memory' te zijn). Momenteel nog niet genoeg inkomsten om risicoloos - lees: niet binnen een jaar failliet - deze stap te zetten naar een dubbel pakket, dus alle support is welkom :wink: admin

Groetjes, Louisa
moderator ME-gids.net
Niet alleen waardevoller informatie maar ook nog informatie wat op waarheid berust is.

Dus beste mensen steun dit net voor een groep patienten wat verstoten is omdat we niet beter willen worden volgens de 'deskundigen" in dit land.
Helaas zijn deze zogenaamde deskundigen juist de personen die de verkeerde gedachtengang ten opzichte van de ME/cvs pateinten in NL in stand houden.
Waardoor ME/cvs veel strijd moeten leveren om ergens een beroep op te doen met heel beperkte energie en sommigen helemaal geen energie en een groep doodziek is.

Maar daar in tegen zitten hier op dit net veel ervaringsdekundigen en weten als geen ander om een beetje een leefbaar leven te creeren of een poging tot met deze zwaar invaliderende ziekte. Want dat is het helaas wel.
Dear Karma, I have a list of people you missed
Plaats reactie