nekpijn en aangezicht

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Jazzie
Gevorderd lid

Bericht door Jazzie »

Ik vind het zo erg voor je Alie, maar ik heb verder ook geen ideeën voor je, behalve te bidden dat het over gaat. :cry:
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door Alie »

dank je wel lieve jazzie mischien helpt het, ik doe het zelf ook hoor, maar dit is gekmakend ik heb amy tryptylane gehad ervoor maar daar kan ik niet tegen liefs alie
jolana
Beginner

Bericht door jolana »

Lieve Alie :?
ik heb op internet gekeken voor aangezichtspijn er zijn verschillende behandelmogelijkheden.
Er is een nieuw middel gekomen want voor die andere kon je toch niet tegen
Het heet Lyrica.
Ik hoop dat dit een steuntje in de rug is voor je
Heel veel sterkte

liefs Jolanda :lol:
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door Alie »

lieve jolan lief van jou om het na te kijken ik ben vandaag bij de oogarts geweest omdat ik vorig jaar een accute operatie moest ondergaan ik was bijna blind maar door mijn operatie heb ik meer last van mijn ogen als ervoor zoals je weet hebben veel m,e patienten hier last van ik heb dus een kussentje accter mijn netvlies gekregen om dat het netvlies een gat achter mijn ogen had getrokken en toen is mijn netvlies gehecht en veertien dagen later is alles vast gezet met een argon laser vreselijke pijn natuurlijk en nu denkt de oogarts dat het meeste pijn in mijn gezicht daar vandaan komt ik heb weer een wortel kanaal behandeling gehad omdat ik dacht dat het daar vandaan kwam ik moet de 22s tigste naar de neuroloog mijn huis arts denkt aan beklemde zenuw in nek en rug en aangezicht dus best moeilijk allemaal maar ik schrijft het wel op van die lyrica en vraagt het wel aan mijn arts maar het moet wel kunnen in combinatie met mijn medicijnen maar je bent een echte schat dat je aan mij denkt liefs en knuf van alie :wink:
sterre
Gevorderd lid

Bericht door sterre »

Hoi Alie,
Zo te horen heb je het al zwaar te voorduren gehad met alle ziektes. Hoop voor je dat de aangezichtspijn over gaat. Heel veel sterkte.

Groetjes Patricia
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door Alie »

lieve patries inderdaad veel meegemaakt maar niet klein te krijgen hoor lief van je dat je even reageert lgroetjes van alie :wink:
jorrit
Beginner
Contacteer:

nekpijn en aangezicht

Bericht door jorrit »

Ik heb ook het meeste last van pijnen rond nek, schouder en armen. Soms gaat die pijn door van de schouder tot de onderkant van mijn hoofd.

Groetjes,
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door Alie »

ja jorrit dat hebben veel m,e en fybromyalgie patienten, ben je al naar de huisarts geweest om een foto te laten maken, en bij de fhisio ,zelf heb ik al van mijn drieentwintigste artrose in nek en rugwervels, en loop ik al jaren bij de fhisio en ook medisch fittness, maar door alle klachten die ik heb is er weinig tegen te doen ,maar ik denk dat jij nog jong bent dus mischien zijn er nog manierwn om de pijn te verlichten ,je heb geen aangezichts pijn he :?: sterkte en groetjes :wink:
freke
Beginner

Bericht door freke »

Ik heb met periodes ook heel erg veel last van spierpijn in nek, schouders en rug.
En als de pijn dan zodanig de kop op steekt, en een spierontspanner niet meer baat, dan laat ik me gedurende een aantal weken behandelen door de huisarts dmv overal kleine prikjes toe te dienen in de pijnpunten dit noemt men mesotherapie. Dit is echter geen wondermiddel, maar het brengt toch een beetje verlichting.
Wel geraak ik hiermee niet verlost van men hoofdpijn en aangezichtspijn die nagenoeg elke dag aanwezig is. Ben nu her en der aan 't rondvragen of daar eventueel botoxinspuitingen zouden tegen kunnen helpen, een vriendin van me heeft daar veel baat bij. Maar er zijn zowel veel pro's als contra's zodoende durf ik de stap nog niet te zetten. Heeft er hier misschien iemand ervaring mee?
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door Alie »

ben vandaag naar de neuroloog geweest ,en ik moet volgende week een e,m,g en een eeg doen en 8 februarie een c,t scan verder had ik een enorme spierspanning ,maar dat wist ik al ,daar loop ik al jaren voor bij de fhisio weten jullie iets tegen de sperspanning liefs alie :wink:
goa
Actief lid

Bericht door goa »

nee alie helaas,het enige middel wat bij mij werkt bij pijn in de spieren in de nek is perskindol,twee dagen smeren en het is dan weer een hele tijd weg.ik heb al veel geprobeerd op dat gebied en dit is het enige wat bij mij werkt.mischien heb je er wat aan.veel succes bij de neuroloog.
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door Alie »

dank je goa ik loop al heel lang bij de fhisio hij weet het ook niet meer ,volgens neuroloog kom de spierspanning niet van de artrose of m,e en fybro vandaan maar waarschijnlijk uit mijn hoofd vandaar al die onderzoeken , maar ik geloof er niets van dit is al zo dikwijls gebeurt ,en medicijnen en smeerseltjes moet ik mee uitkijken omdat mijn zenuwstelsel is beschadigt door die beroerte op jonge leeftijd en tia,s wat een naar gedoe zeg ik hoop nog steeds iemand die hier wat op weet ,je weet het maar nooit liefs alie :(
annika
Beginner

Bericht door annika »

alie ,ik zou willen dat ik iets voor je wist maar helaas ik heb geen idee, ik kan niets anders doen dan je heel veel sterke wensen,

liefs Annika
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door Alie »

dank je wel lieve anika voor je lieve wensen maar je weet maar nooit he er lezen hier toch ook mensen met allerlei klachten liefs alie
Arjen
Gevorderd lid

Bericht door Arjen »

Alie, die aangezichtspijn herken ik erg goed.
Kan er alleen geen touw aan vast knopen in hoe en wanneer etc.
Het zijn vreselijke pijnen en beangstigend, ibuprofen helpt mij een beetje.
Arjen
Arjen: fight for live
Plaats reactie