Onderzoek knie in het Radboud

Stel hier je vragen over gezondheid in het algemeen (niet specifiek over ME)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gabutje
Gevorderd lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 07 mar 2006, 13:40

Onderzoek knie in het Radboud

Bericht door Gabutje »

Hoi hoi,

Ik had al eerder een berichtje geplaatst over het uwv waarin ik al aangaf dat ik ook knie problemen heb. Omdat mijn laatste onderzoek 7 jaar geleden is en tijdens mijn puberteit heeft plaatsgevonden vondt mijn huisarts het tijd worden om nog eens een onderzoek te doen.

Gisteren weer bij het Radboud geweest, nieuwe foto's gemaakt. Daar was op mijn linker knie in de weke delen achter mijn knie een bobbeltje te zien die voorheen er nooit was. Om enige uitspraak te doen wil de arts eerst met mijn vorige arts het een en ander bespreken. Ik weet nu dus nog niets, niet wat voor gevolgen dat heeft, of het mag blijf zitten etc... Hij zal mij volgende week bellen over wat er in dat gesprek is uitgekomen en een nieuwe afspraak maken. Ik had eerder wat verwacht over mijn groeistoornis, maar hiervan ben ik wel een beetje geschrokken. Juist doordat ik eigenlijk nu nog niets weet. Maar goed, het is afwachten maar.
* Liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen! (Loesje)
Gebruikersavatar
Marjolijn
Oprichter
Berichten: 1270
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:37

Onderzoek knie in het Radboud

Bericht door Marjolijn »

Hoi Gabutje,
Kan me voorstellen dat dat best schrikken is. Je gaat daar waarschijnlijk toch vrij ontspannen heen en dan zien ze opeens iets op de foto's.
Veel succes er mee! En wil je laten horen als je meer weet?
Gebruikersavatar
Gabutje
Gevorderd lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 07 mar 2006, 13:40

Onderzoek knie in het Radboud

Bericht door Gabutje »

Tja, meestal ziet mijn huisarts me al aankomen en ga ik meestal voor niets/of er komt gewoon niets uit. Ik dacht ditkeer hetzelfde, het hoeft natuurlijk niets ernstigs te zijn, maar omdat de arts verders niets wilde vertellen heeft mij dit angst aangejaagd. Puur de reactie van hem.

Maar uiteraard hoor je nog hoe dit afloopt.
* Liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen! (Loesje)
Gebruikersavatar
Gabutje
Gevorderd lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 07 mar 2006, 13:40

Onderzoek knie in het Radboud

Bericht door Gabutje »

Inmiddels heeft de arts mij gebeld met een verzoek om een nieuw onderzoek. Hij gaat de oude foto's opvragen en laat nieuwe foto's maken (alweer) zodat hij kan kijken wat het verschil is en of ingrijpen noodzakelijk is. Twee weken na het onderzoek zal er een afspraak met hem plaatsvinden.
Het blijft een enge gedachte omdat een nieuw onderzoek noodzakelijk is.
* Liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen! (Loesje)
goa
Actief lid
Berichten: 109
Lid geworden op: 23 okt 2006, 20:47

Bericht door goa »

veel succes gabutje!!
Plaats reactie