Verhuizen vanwege CVS

Alles over hulpmiddelen en tips om het leven met ME(cvs) iets aangenamer te maken. Vragen over sociale voorzieningen, verzekeringen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Verhuizen vanwege CVS

Bericht door stargazertje »

Weet iemand of het mogelijk is om een vergoeding te krijgen van de gemeente oid voor het verhuizen?

Ik woon in een flat maar heb veel last van geluidsoverlast. Inmiddels ben ik met de meeste directe omwonende niet zulke vriendjes meer omdat ik meer dan eens gevraagd heb of ze het zachter kunnen doen. Mijn toegenomen vermoeidheid van de afgelopen weken is in mijn ogen voor 99% zeker toe te wijzen aan de muziek die 's avonds klinkt. Overdag is het vaak ook en p...herrie met de weg die vlak naast de flat hoort. Voor mijn gezondheid zou het een stuk beter zijn als ik ergens in een rustigere buurt en huis kwam. Vandaar mijn vraag.

(Woon btw in een flat die wel geschikt is voor gehandicapten door extra brede deurposten, lift, verhoogd toilet etc.)
Gebruikersavatar
martine030
Actief lid
Berichten: 115
Lid geworden op: 17 nov 2009, 18:13

Verhuizen vanwege CVS

Bericht door martine030 »

Ik zie dat je vraag al van even geleden is. Wat vervelend dat je zoveel overlast hebt... Verhuizen lijkt dan inderdaad de beste optie maar ook wel heftig.
Bijzondere bijstand voor verhuiskosten is wel mogelijk, maar volgens mij zijn er geen vaste regels voor en kan elke gemeente dit zelf bepalen.
Als je naar de sociale zaken van je gemeente belt kunnen ze je vast wel informeren.
Plaats reactie