Buikpijn!!

Stel hier je vragen over gezondheid in het algemeen (niet specifiek over ME)
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Als er maar geen ander voor in de plaats komt, zo eentje dat 9 maanden duurt LOL
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gast

Bericht door Gast »

nou, met 9 maanden begint het pas, en het duurt jaaaaren :lol: :lol:
Gebruikersavatar
senna
Donateur
Donateur
Berichten: 2623
Lid geworden op: 26 mei 2009, 11:42

Bericht door senna »

Nee, dank u, ik word nog liever oma !!! :wink:
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !

Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

Bericht door vlindertie »

Ik schrik ervan dat de hormonen dus zo'n effect op ons immuunsysteem hebben. Ik heb net een heel gedoe achter de rug met de mirena en weet nog niet of deze kan blijven zitten. Maar ik begrijp dus dat dat ding heel niet goed is voor je? En dan wilde mijn huisarts nog wel implanon voorstellen: die hormonen gaan direct het bloed in, waar bij de mirena er alleen hormonen in de baarmoeder komen. Ik mag dat sowieso niet ivm trombosegevaar.
Er zijn dagen bij dat ik me slimmer dan mijn huisarts voel.
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Ik ben heel gelukkig met mijn Mirena spiraaltje. Geen megabloedingen meer en baby-proof. Dat hormonen niet goed voor ons zijn, daar kunnen we zeker een boek over schrijven.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
niessie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: 11 okt 2009, 11:48
Locatie: hoorn(nh)

Bericht door niessie »

@Vlindertie ik heb de implanon gehad en ik ben er ziek van geweest zeg!!!!!ik wilde dat het er binnen 2 weken weer uit werd gehaald en met tegenzin van de gynaecoloog is het er heel snel weer uitgehaald!!
Ik denk dat als ik al bij DML onder behandeling zou zijn dat hij me het echt verboden zou hebben :?
De artsen van het AMC wilde niet geloven dat ik zoveel last had van die Implanon hadden ze nooit eerder meegemaakt :twisted:

Ik heb er echt op gestaan dat het eruit ging !!!!!!!!
Hormonen zijn echt een enorme trigger daar ben ik wel achter in de loop der jaren!!

XXXNiessie
Gebruikersavatar
senna
Donateur
Donateur
Berichten: 2623
Lid geworden op: 26 mei 2009, 11:42

Bericht door senna »

@ vlindertie :

Het hormoon levonorgestrel wordt rechtstreeks in de baarmoeder afgegeven, waardoor er minder van dit hormoon nodig is in vergelijking met de pil. De hoeveelheid hormoon die in het bloed en dus in de rest van het lichaam komt, is bij Mirena zelfs 60 tot 100 maal minder dan bij de anticonceptiepil.

Dus minder maar misschien toch.

@ marlène : goed voor jou !
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !

Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
Plaats reactie