Kreeg vandaag mijn glutenvrij producten per post. Ik dacht slim te zijn en om een aantal soorten brood van 1 merk te bestellen. Het proefpakketje was zo lekker! Ik was echter vergeten rekening te houden met dat de werkelijke verpakking ietsie pietsie groter kon zijn. Volgens mij heb ik nu tot volgend jaar Kerst genoeg brood.
Hopen dat het allemaal in je vriezer past meissie!
In de keuken een klepkastje ( die je naar boven opendoet dus ) perse naar links open willen doen en me af vragen waarom ik het kastje niet open krijg......
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Wel het past in mijn vriezer hoor Vlindertje. Hij puilt nu wel een beetje erg uit. Morgen dan maar soep met brood. Als ik niet vergeet om de soep uit de vriezer te halen.
Heb net al mijn berichten uit mijn inbox verwijderd..... Dacht er een paar geselecteerd te hebben, maar blijkbaar drukte ik op " verwijder alle berichten" #%^*
"I don't look sick? That's because my illness isn't on my face"
gisterenavond ging ik in bed liggen maar mijn groot licht was nog aan. ik wou het uitdoen door mijn nachtlampje aan te zetten. duurde natuurlijk weer even voor ik snapte waarom het licht niet was uitgegaan.
Tijdje terug thuis op een avond dacht ik:Goh wat voelen mijn laarzen vreemd.Bleek dat ik 2 verschillende laarzen aan had getrokken nl. 1 bruine en de andere zwart.Gelukkig was ik mijn huis niet uitgeweest!