Kuuroord

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Goudlokje
Beginner
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 nov 2006, 19:15

Kuuroord

Bericht door Goudlokje »

Hoi!!

Ik vroeg me af of iemand hier ervaring(en) heeft met kuuroorden/klysmakuren of soortgelijke behandelingen?

Zoja, had het effect op je vermoeidheid/darmklachten of andere klachten?


Ben benieuwd..
en alvast bedankt !!

Groetjes Laury
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

kuuroord

Bericht door Alie »

ik ben in een kuuroord in groningen geweest na een week ben ik doodziek naar huis gegaan ik vond de behandelingen die ik kreeg heerlijk maar mijn lichaam accepteerde het niet alles bonkte en klopte ik heb een hele week niet kunnen slapen we zijn nog naar een arts in oude pekela ge weest en toen hij hoorde wat ik had zei hij voor de spieren is het goed maar voor het zenuwstelsel is het heel slecht ik had een hele hoge bloeddruk en ontzettend last van mijn darmen ik zou er eerst met je arts over spreken ,want mischien is het voor jou wel goed, de een is de ander niet succes groetjes van alie :wink:
Gijs
Actief lid
Berichten: 148
Lid geworden op: 16 nov 2006, 20:21
Locatie: België

Bericht door Gijs »

Ik kreeg ooit in mijn mailbox informatie over een bepaald kuuroord (Ik ben de naam vergeten :?) voor o.a.CVS.
Nou ja, informatie :roll: , alles behalve de prijzen. Op mijn vraag de prijslijst te sturen werd ook niet ingegaan...
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

gijs ik ben ooit in nieuwe schans geweest in groningen moet je wel aan je huis arts vragen en ik weet niet of de verzekering nog wat vergoed ik moest tien jaar geleden ongeveer de helft betalen :wink: groetjes van alie
Gijs
Actief lid
Berichten: 148
Lid geworden op: 16 nov 2006, 20:21
Locatie: België

Bericht door Gijs »

Dank je Alie. Da's toch te ver me. Ik woon in België.
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

ja dat is inderdaad ver van jou het is zelfs ver van ons vandaan ,ik woon in rotterdam er zit er ook een in limburg maar ik weet niet of dat ver van jou vandaan is en of dat vergoed word bij jullie hier wel een gedeelte groetjes :wink:
Plaats reactie