Wie gelooft in 100% herstel van de ziekte?

Stel hier je vragen omtrent ME (cvs) en help elkaar verder.

Moderator: Moderators

cansada
Gevorderd lid

Bericht door cansada »

@Marlène: Ik heb heel veel respect en bewondering voor je en bedankt dat je je eigen ervaring met ons wil delen. Alleen ben ik wel erg geschrokken van het begin van je verhaal: over euthanasie. Dat is wel heel heftig!

Ik lees je verhalen met grote interesse: o.m. heel informatief, adviserend, eerlijk, kritisch, humoristisch en persoonlijk. Je bent hier op dit forum onmisbaar, maar natuurlijk in eerste instantie voor je omgeving (gezin, familie, kennissen en vrienden). Ik blijf je op de voet volgen en hoop dat je (hopelijk zeer binnenkort) ons de mededeling kunt doen van je volledige herstel! :wink:

@VGHM: ik pak ook liever de bron aan, maar ‘lieverkoekjes worden helaas niet gebakken’ en zoals Marlène en Karolien al aangeven dat het wachten op een anti-viraal middel ook geen optie is. Wellicht is het proberen van LDN de moeite waard. Wie niet waagt, niet wint.

Dit middel is misschien wel een van de minst kwade. Want ik ben het leven zo meer dan zat. En ik denk dat jij dat ook wel bent! Ik denk dat wanneer er meer mensen hun ervaringen met LDN hier gingen mededelen, dat mijn twijfels dan verdwijnen. Of ik moet gewoon wat vaker mijn handen wassen :lol: : http://www.nu.nl/wetenschap/2242579/twi ... assen.html
karolien
Donateur
Donateur

Bericht door karolien »

@Cansado,

Ik ga een vd dagen mijn LDN thuiskrijgen, ik hou je zeker op de hoogte.
:wink:
cansada
Gevorderd lid

Bericht door cansada »

@Karolien, dat zou ik zeer op prijs stellen! Kun je mij dan ook het RVG nummer doorgeven, mijn zorgverzekeraar vroeg er nl. naar.
karolien
Donateur
Donateur

Bericht door karolien »

RVGnummer, nog nooit van gehoord, maar ik doe mijn best, he.'

En int begin verwacht ik wel eerst een verslechtring, maar dat weet je, he.
cansada
Gevorderd lid

Bericht door cansada »

Elk geneesmiddel heeft zo'n nummer. Ik heb er al vijf gevonden maar weet dus niet wat de juiste is. Ik wens je alvast veel succes en wacht je ervaring met spanning af. :wink:
Melanie
Donateur
Donateur

Bericht door Melanie »

@cansado
menzis vergoed de ldn.
je moet het eerst zelf betalen en dan kun je de rekening opsturen naar menzis.
Als het voorgeschreven wordt door een reguliere arts dan wordt het gelijk vergoed.
Ja leve Nederland en de kromme regels.
:wink:
Dear Karma, I have a list of people you missed
marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

Leuk Cansado, je hebt er een blog van gemaakt!
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
cansada
Gevorderd lid

Bericht door cansada »

@Melanie: dat kon die dame van Menzis mij toch ook wel vertellen i.p.v. het niet te weten/RVG nummer nodig! Ik wil het natuurlijk wel zeker weten voordat ik naar mijn huisarts toe ga. Welk rvg nr. staat er bij jou op het doosje? Ik meen dat je een keer geschreven had dat de eigen bijdrage wordt aangesproken; dan zie ik het niet als een vergoeding.

@Marlène: een ‘grote vis’ in de reclamewereld en een grote uitgever zien er blijkbaar geen brood in. Helaas ben jij de enige die wat in mijn ‘talent’ zag. Misschien moet ik maar niet verder kijken dan mijn neus lang is ... Voor iets anders heb ik momenteel ook geen neus voor ... Ik heb m’n neus al wel vaker gestoten ... Het komt me de neus dan ook uit … Toch wil ik wel n’s een keer met mijn neus in de boter vallen! … In elk geval verdrijf ik m’n tijd ermee.
marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

Niet geschoten, altijd mis!

Dat belet je niet om de Bond zonder Naam en andere organisaties te bestoken met je slogans. Ik heb een neus voor talent!
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
cansada
Gevorderd lid

Bericht door cansada »

Neem je mij nou bij de neus?! …Mijn neus krulde ervan … Ik ga nu mijn neus achterna … naar m’n bedje!
Melanie
Donateur
Donateur

Bericht door Melanie »

cansado schreef:@Melanie: dat kon die dame van Menzis mij toch ook wel vertellen i.p.v. het niet te weten/RVG nummer nodig! Ik wil het natuurlijk wel zeker weten voordat ik naar mijn huisarts toe ga. Welk rvg nr. staat er bij jou op het doosje? Ik meen dat je een keer geschreven had dat de eigen bijdrage wordt aangesproken; dan zie ik het niet als een vergoeding.
@Cansado
ik ga nu ff voor je kijken; RVG Nummer =24788
maar als je verder geen medicijnen gebruikt dan gaat het wel van de eigen bijdrage af. Maar eigen bijdrage zijn we toch allemaal al kwijt in he tbegin van het jaar.......cry
Hier alvast een site voor medicijnkosten dan kun je zien of het vergoed wordt of niet http://www.medicijnkosten.nl/ als je op deze site het medicijn Naltrexon invoert staat er: word vergoed vanuit de basisverzekering. 30 stuks 54.01 euro exclusief afleverkosten, dan kom je toch snel op 67 euro inclusief die afleverkosten waarschijnlijk wat ik op mijn rekening had staan.

en bij menzis kunnen ze zeker wel op naam van medicijn vinden of het vergoed word dan is diegene die jij aan de telefoon hebt gehad niet goed op de hoogte,
( bij mij wisten ze het wel toen ik naam medicijn doorgaf )
Dear Karma, I have a list of people you missed
cansada
Gevorderd lid

Bericht door cansada »

@Melanie: Bedankt voor je reactie. Die dame liet mij ook nog 10 min. in de wacht staan om te overleggen met een collega! Hoort dat RVG nr. bij de 50 mg? En zou dit nr. ook hetzelfde zijn als bij de 0,25 mg?
cansada
Gevorderd lid

Bericht door cansada »

@VGHM: “Ik geloof pas in 100% genezing als een behandeling voor 99% is gegarandeerd; dan geloof ik die ene procent ook wel!”
cansada
Gevorderd lid

Bericht door cansada »

@VGHM, die vuilnisbakdiagnose waar jij het altijd over hebt, is nu structureel uitgegroeid tot een heuse container. Je kunt zo’n container ook voor andere doeleinden gebruiken:

http://www.shippingcontainerhousedesign ... ities.html
dino
Gevorderd lid

Bericht door dino »

Ik geloof daar niet in, maar 99% is ook een goede tweede plaats ;).
Plaats reactie