website niet te bereiken

Voor al je vragen over dit forum. Lees ook hier de <a href="/Forum-viewtopic-t-52.html">forumhandleiding</a>

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Marjolijn
Oprichter
Berichten: 1270
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:37

Bericht door Marjolijn »

Het is nog niet opgelost, af en toe krijg ik nog een foutmelding, maar is in ieder geval wel een stuk minder erg geworden. We gaan er natuurlijk voor dat het helemaal veholpen is!
George
Beginner
Berichten: 58
Lid geworden op: 30 okt 2005, 14:00

Bericht door George »

Ik geloof dat ik wat voorbarig ben geweest. ik krijg toch weer de foutmeldingen. Ik had zelfs moeite om dit topic te bereiken! dus ik hoop dat dit bericht door komt.

Trouwens goed om te merken dat er wat met opmerkingen word gedaan!

ik hoop dat jullie het kunnen oplossen
Marloes
Gevorderd lid
Berichten: 1297
Lid geworden op: 15 okt 2005, 14:42

Bericht door Marloes »

Ook ik krijg sinds vandaag weer elke keer foutmeldingen..
Keep on rockin'
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Bericht door Teb »

Erg lastig te plaatsen, er is namelijk NIETS aan de code gewijzigd de afgelopen week. Hier zal echt helaas door de serverbeheerder naar gekeken moeten worden.

We houden de bezoekers op de hoogte, en hopen dat de Refresh knop tot die tijd binnen het zicht blijft ](*,)
Gebruikersavatar
jessie
Actief lid
Berichten: 209
Lid geworden op: 13 dec 2005, 11:55

Bericht door jessie »

Hallo!
Vaak kan ik jullie site niet openen en/ofgeeft hij de foutmelding dat hij de pagina niet kan vinden. Dit gebeurt vaak vandaar dat ik het toch maar meld. Ook doet ie het als ik bijvoorbeeld een nieuwe pagina open of net een bericht heb geplaatst. Als ik het dan nog een keer probeer doet ie het weer wel, maar toch.. Verder uitstekende site hoor!!! Groetjes van mij
Gebruikersavatar
Marjolijn
Oprichter
Berichten: 1270
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:37

Bericht door Marjolijn »

Hoi Jessie, we krijgen een nieuwe webhost, als het goed is heb je daar een mailtje over gekregen en ik het vanmiddag ook even op de homepagina gezet moet je maar even kijken.
Maar het komt dus over enkele dagen allemaal goed, het ligt aan de webhost waar we nu bij hosten, die is heel slecht helaas. Dus er komt snel verbetering in, het is inderdaad ontzettend drama de laatste tijd.

Bedankt voor je complimentje!

Groetjes,
Marjolijn
Gebruikersavatar
Jazzie
Gevorderd lid
Berichten: 1400
Lid geworden op: 13 okt 2005, 09:06

Bericht door Jazzie »

Ik ben hartstikke blij dat jullie een nieuwe webhost hebben, want nu wordt de log-in weer onthouden.
Alles werkt nu ook weer op normale snelheid, bedankt!

(En sorry nog voor mijn eerdere berichtje in dit topic, maar het werd me een beetje teveel:
2 keer in korte tijd van forum veranderen, waarbij we 2 keer een schat aan uitgewisselde informatie achter moesten laten, en vervolgens op het derde forum allerlei problemen die we eerder niet hadden... Gelukkig is dat nu opgelost.)
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Bericht door Teb »

Ik denk dat dit de laatste verhuizing was... =D>
Momenteel zijn de techniek (CMS) en alle gegevens (topics, artikelen, gebruikersgegevens) van de website volledig in eigen beheer, dat was hiervoor niet zo. Dit betekent een stukje vrijheid, maar vooral zekerheid.

Ik heb geprobeerd om de gegevens van het vorige forum over te nemen, het is inderdaad zonde dat dat achter blijft. De provider wilde daar helaas niet aan mee werken ](*,)
Erg jammer, omdat het een technische handeling van 5 ( #-o ) seconden is...

Ik zeg: frisse blik vooruit! Wat is geweest, is geweest. Laat zeker alle belemmringen die jullie vinden altijd weten, feedback, kritiek en suggesties zijn altijd welkom!
Gebruikersavatar
Marjolijn
Oprichter
Berichten: 1270
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:37

Bericht door Marjolijn »

Jazzie schreef:Ik ben hartstikke blij dat jullie een nieuwe webhost hebben, want nu wordt de log-in weer onthouden.
Alles werkt nu ook weer op normale snelheid, bedankt!

(En sorry nog voor mijn eerdere berichtje in dit topic, maar het werd me een beetje teveel:
2 keer in korte tijd van forum veranderen, waarbij we 2 keer een schat aan uitgewisselde informatie achter moesten laten, en vervolgens op het derde forum allerlei problemen die we eerder niet hadden... Gelukkig is dat nu opgelost.)
ja ik ben ook heel erg blij dat het nu wel weer allemaal werkt.
Ik vond het ook erg vervelend dat we zoveel problemen hadden terwijl ik juist echt een hele bekende en grote webhost had gekozen, maar dat zegt dus niet altijd wat.

Ik snap wel dat je er een beetje van baalde vooral na 3 keer opnieuw te zijn begonnen.
De reden dat ik aan deze website ben begonnen is omdat de vorige forums gewoon gratis forums waren waar je zelf amper vrijheid had en mogelijkheden, verder waren we daar op een gegeven moment vaak offline doordat ze op de gekste tijden updates gingen doen.
Daarom werd het tijd om gewoon zelf een website te maken en een betaalde webhost te vinden.

Maar goed, de problemen zijn van de baan, de nieuwe webhost is fantastisch dus we zijn er nu helemaal klaar voor, noem het maar opstartprobleempjes wat we hadden :wink: .

Mocht iemand nog ideetjes hebben voor de website of het forum dan laat je het maar horen, is zeer welkom!
Gebruikersavatar
Marjolijn
Oprichter
Berichten: 1270
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:37

Bericht door Marjolijn »

Probleem is opgelost dus ik zet een slotje op dit topic.
Gesloten