Engels filmpje op internet over iemand met zware ME

Hier kan je lezen of laten weten wanneer er een programma op tv of radio komt over ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Henny
Gevorderd lid
Berichten: 1084
Lid geworden op: 20 feb 2006, 12:36

Engels filmpje op internet over iemand met zware ME

Bericht door Henny »

Op een ander forum las ik een enthousiaste reacties op de link
http://www.sleepydust.net/me-cfs-chroni ... video.html
over het leven van iemand met zware ME.

Ik weet nog niet hoe ik hem af moet spelen maar blijkbaar wisten anderen het wel.
Vermoedelijk zijn er ook hier mensen die beter met computers om kunnen gaan dan ik. Ik ben benieuwd naar julie reacties.

Hartelijke groet van Henny
Volgens mij heb je te veel gedaan als je niet binnen drie dagen herstelt. Anders heb je hooguit je grenzen verkend.
Biancavia
Actief lid
Berichten: 299
Lid geworden op: 18 dec 2005, 18:14

Engels filmpje op internet over iemand met zware ME

Bericht door Biancavia »

Ik klikte gewoon op 'view presentation' en nu is hij hem aan het afspelen.
Biancavia
Actief lid
Berichten: 299
Lid geworden op: 18 dec 2005, 18:14

Engels filmpje op internet over iemand met zware ME

Bericht door Biancavia »

Hm, ik heb het niet helemaal afgekeken.
Het is niet echt een filmpje, maar meer een soort presentatie met teksten en een heel zielig muziekje erachter waarin uitleg wordt gegeven over me/cvs. Wat het is, wat de symptomen zijn, dat het voor iedereen anders is, dat het nog niet erkend wordt, de consequenties voor mensen met me/cvs enzovoorts.
Misschien wel een goede uitleg voor mensen die er nog niet veel van af weten, het wordt wel duidelijke verteld, maar wel heel erg traag.
Gebruikersavatar
Henny
Gevorderd lid
Berichten: 1084
Lid geworden op: 20 feb 2006, 12:36

Bericht door Henny »

Bij mij doet i niks. Alleen een logo midden op mijn scherm. Zal ik het topic of de verwijzing naar de film weghalen?? Of kan iemand het nog gebruiken om anderen info te geven?
Hartelijke groet, Henny
Volgens mij heb je te veel gedaan als je niet binnen drie dagen herstelt. Anders heb je hooguit je grenzen verkend.
Marloes
Gevorderd lid
Berichten: 1297
Lid geworden op: 15 okt 2005, 14:42

Bericht door Marloes »

Bij mij doet ie het gewoon, maar ik ben na 10 minuten gestopt vanwege het trage tempo.
Maar gewoon laten staan hoor, ik zie niet waarom je het weg zou halen!
Wie weet kan iemand er inderdaad wat mee, door het anderen te laten zien.
Keep on rockin'
Gebruikersavatar
Jazzie
Gevorderd lid
Berichten: 1400
Lid geworden op: 13 okt 2005, 09:06

Bericht door Jazzie »

Henny, waarschijnlijk mis je een programma op je computer waarmee je filmpjes kan afspelen.
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Bericht door Teb »

Er komt een pop-up schermpje, waar een zogenaamd Flash-filmpje wordt afgespeeld. Mocht dit niet geïnstalleerd zijn op je computer, kun je het downloaden door op de knop hieronder te klikken.
Afbeelding

Eventueel is het filmpje rechtstreeks te bekijken op http://www.sleepydust.info/sleepydust-me-cfs-video.swf (mocht je een zogenaamde pop-up blocker hebben waardoor dat nieuwe venstertje niet wordt getoond)
Arjen
Gevorderd lid
Berichten: 528
Lid geworden op: 22 feb 2006, 21:55

Bericht door Arjen »

Teb bedankt :D
Arjen 8)
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Ja, laat maar mooi staan, dat filmpie. Goed zo, Hennie.

Voor mensen die er nog niet veel vanaf weten is het heel nuttig. Men moet er wel ff voor gaan zitten en geduld hebben, dat wel. Maar samen, als ME patient en iemand anders er naar kijken is heel nuttig. Of het filmpje hier en daar naar toe sturen....
Gebruikersavatar
sammy
Beginner
Berichten: 52
Lid geworden op: 22 jan 2006, 11:58
Locatie: overijssel

Bericht door sammy »

hey,
heb net het filmpje ff gezien, toen verder doorgeklikt naar de site en daar zag ik een advertentie staan voor Activive, dit moet volgens hen hét middel zijn tegen ME/CVS en fibromyalgie:
Activive ™ is specifically designed to address all the root causes of CFS and Fibromyalgia (FMS) simultaneously at the cellular level.
wat betekent dat dat Activive de oorzaken van ME en fibromyalgie tegelijkertijd op celniveau aanpakt. wat ik mij dan afvraag: zij hebben dus blijkbaar de oorzaak voor ME en fibromyalgie gevonden? waarom is hier dan niet bekend wat de oorzaak is?....
t moet wel een wondermiddel zijn, met hun 100% positieve resultaten...
wat vinden jullie van zulke advertenties?

groetjes, sammy
Gebruikersavatar
sammy
Beginner
Berichten: 52
Lid geworden op: 22 jan 2006, 11:58
Locatie: overijssel

Bericht door sammy »

t filmpje vond ik trouwens wel goed..je bent idd wel wat geduld nodig..haha
Gebruikersavatar
Henny
Gevorderd lid
Berichten: 1084
Lid geworden op: 20 feb 2006, 12:36

Bericht door Henny »

:oops: Die reclame had ik niet gezien.
Laat ze maar eens vertellen wat de Root-course is. En met wat bewijzen komen.
Ik heb zelf moeite met dit soort uitspraken omdat ik nog niet gehoord heb van iets wat werkelijk voor iedereen werkt.
Hartelijke groet van Henny
Volgens mij heb je te veel gedaan als je niet binnen drie dagen herstelt. Anders heb je hooguit je grenzen verkend.
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Dat zich e.e.a. op cellulair niveau afspeelt bij ME moge reeds duidelijk zijn aangetoond in buitenlandse bevindingen. Dat Nederland daar niks mee doet en deze reclame mensen er mee aan de haal laat gaan is verwijtbaar....
Plaats reactie