verwijderen van weblog

Voor al je vragen over dit forum. Lees ook hier de <a href="/Forum-viewtopic-t-52.html">forumhandleiding</a>

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
niessie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: 11 okt 2009, 11:48
Locatie: hoorn(nh)

verwijderen van weblog

Bericht door niessie »

Zou iemand van de moderators mijn weblog willen verwijderen?
Ik weet niet hoe ik het moet doen
Vanessa
Teamlid
Berichten: 1028
Lid geworden op: 10 apr 2007, 09:57
Locatie: Sint-Katelijne-Waver
Contacteer:

verwijderen van weblog

Bericht door Vanessa »

Mogen we ook weten waarom?
"Great minds share similar thoughts "

Vanessa - Oud-beheerder ME-Gids.net
nu weer actief als teamlid
Gebruikersavatar
niessie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: 11 okt 2009, 11:48
Locatie: hoorn(nh)

Bericht door niessie »

Hoi Vanessa

Het lijkt me wel duidelijk waarom ik het wil denk ik.
Ik kan blijkbaar niet zeggen wat ik denk en voel en dan kan ik niet verder met het weblog heel spijtig maar ik kan zo niet verder met mijn blog!
Ik voel me zo vernederd en het zal wel weer aan mij liggen :cry: :cry:
Gebruikersavatar
joni
Actief lid
Berichten: 156
Lid geworden op: 16 sep 2009, 20:21

Bericht door joni »

Hoi Niessie,

Wat jammer dat je je weblog wilt weghalen. Zou je het niet nog eens willen overwegen om het te laten staan??
Ik vind dat je je mening zeker mag geven en volgens mij vindt iedereen dat, die op dit forum komt. Juist het feit dat iedereen open en eerlijk zijn mening kan geven, is mede de kracht van dit forum.
Dat mensen open en eerlijk ook weer een reactie (=mening) kunnen geven -op een mening- hoort daar dan ook bij. Zelfs een pittige discussie moet mijns inziens kunnen. En soms komt het inderdaad op schrift ook extra pittig over, maar ik vind toch dat we beter eerlijk naar elkaar kunnen zijn, dan zachte heelmeesters moeten spelen.
Overigens begrijp ik je wel, dat je je afgebrand voelt worden. Ik wil je meegeven dat ik je met je (soms pittige) meningen zeker niet voor paal vind staan en ook niet dat je je afgebrand zou moeten voelen (hoewel ik het dus wel snap!) :? En misschien is het ook wel zo dat hoe pittiger je mening/stelling, je ook een des te pittiger reactie kan krijgen.
En het is volgens mij uit veel van je berichten duidelijk dat je met mensen meeleeft! Dus keep on going?!
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

Beste Niessie

Op jouw vraag hebben we je weblog verwijderd.

Nu je wat afstand neemt, kan je misschien de tijd nemen om alles op een rijtje te zetten en zaken in perspectief te plaatsen, in een ander daglicht.

Laat alles nu wat bezinken, en lees daarna nog eens de berichten na van iedereen die je wilt helpen en je goeie raad gaf. Zoals marlène al zei: we zijn je bondgenoot, niet je vijand.

Zuiderzon en team
Hoop doet leven!
Plaats reactie