Ozontherapie

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Ozontherapie is zeer gezond voor zover ik ben ingelicht door mijn neuraal arts en de lectuur die ik al heb gelezen.

Een vriendin met zeer zware cytomegalovirus aanval heb ik zien herstellen na 9 maanden wekelijks gebruik. Ze werkt nu terug 4/5 als kader met een kleine tweeling thuis. Dat terwijl ze eerst enkele maanden opgenomen is in het ziekenhuis.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
pip
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 25 apr 2009, 15:44

Bericht door pip »

aimee schreef:@ Hoi Pip, jij ook bedankt voor je reactie en info!! Paul van Meerendonk heb ik inderdaad ook veel verhalen over gehoord, dat zou voor mij eigenlijk ook dichterbij zijn, woon 15 minuten met de auto bij Utrecht vandaan. Hoop echt voor jou dat je er wat aan hebt.. Ik houd hem in gedachte..

Waar heb jij die ozoninfuzen gehad als ik vragen mag? Ik zou er nl ver voor moeten rijden en aangezien Utrecht voor jou ook dichtbij is, zullen die ozoninfuzen van jou misschien ook wel dichterbij mij in de buurt zijn ;)
Hai Aimee,
Zelf heb ik eigenlijk nooit nare bijwerkingen of effecten van de ozoninfuzen gemerkt. Een vriendin van mij werd er vaak eerst wel een paar dagen wat zieker van, voor het beter met haar ging. Zelf had ik hier dus geen last van.


Ik weet natuurlijk niet waar jij woont, maar ik ken zelf 2 klinieken die ozon-infuzen aanbieden bij mij in de buurt. De eerste zit in Bilthoven, de kliniek voor preventieve geneeskunde Berg en Bosch. Zelf ben ik hier 2x voor een infuus geweest, maar ik vond het er zelf een beetje rommelig en vreemd aan toegaan. Het ozoninfuus werd ook toegediend in een hokje dat meer weghad van een soort opbergruimte.. Het kwam op mij niet heel professioneel over allemaal. In het algemeen ben ik dan ook altijd naar een andere kliniek gegaan, die in Hilversum zit. Hier kom ik al jaren en ik heb erg goede ervaringen met zowel de arts als de verpleegkundige die er werkzaam zijn. Je kunt erover lezen op deze pagina: www.orthokliniek.nl.
Succes!
Plaats reactie