Inlogproblemen en cookies?

Voor al je vragen over dit forum. Lees ook hier de <a href="/Forum-viewtopic-t-52.html">forumhandleiding</a>

Moderator: Moderators

Plaats reactie
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Inlogproblemen en cookies?

Bericht door annac »

Teb schreef:
Annac schreef:Ik ervaar regelmatig problemen met cookies i.v.m. jullie me-gids.met en niks lukt om nu op dit moment terug te komen, ook niet via opvragen wachtwoord met code enzo. En mijn zoon komt er dit keer ook niet uit, erg frustie dus.Wat moet ik nu?
In je gebruikte browser (Internet Explorer of FireFox) dient er bij de veiligheidsinstellingen wel cookies geaccepteerd te worden. Als het beveiligingsniveau op 'streng' oid staat, worden cookies niet geaccepteerd en kun je ook niet inloggen.

De beheerders van de website kunnen een nieuw wachtwoord toewijzen indien dat door de gebruiker niet kan worden gedaan, zodat vervolgens de gebruiker zelf het wachtwoord weer aan kan passen naar een eigen bekend wachtwoord. Echter, bestaande wachtwoorden zijn versleuteld en kunnen niet uit de database gehaald worden.

Verder zou ik niet weten waar dat aan ligt. Ik geloof dat niemand anders deze problemen heeft...
  • 1 e ben ik een digibeet
  • 2 e zegt mijn zoon dat het
    • ook aan jullie kan liggen en jullie site ten onrechte die cookies naar boven haalt
    • ook aan mijn laptop kan liggen, die raar doet...
Dus, zeg het maar!

Ik ben er trouwens toch nog zelf uitgekomen, goed he, voor een digidinges?
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Inlogproblemen en cookies?

Bericht door Teb »

Dag Annac,

Ondanks ik best thuis ben in dit soort digi-termen, weet ik niet helemaal wat er wordt bedoeld met "jullie site ten onrechte die cookies naar boven haalt".

Veiligheidsinstellingen: In Internet Explorer ga je naar het menu Extra | Opties | tabblad Privacy. Daar dient de schuifbalk op 'normaal' te staan.

Ik zou je willen vragen of je kunt proberen om op een andere pc (buren, familie, vrienden, ???) in te loggen.
Ook wil ik adviseren om ALLEEN OP JE EIGEN PC (en dus niet op andersmans pc) het vinkje onder het login-block (bij "Onthoud mij") AAN te zetten. Anders wordt je na 20 minuten inactiviteit (uit veiligheidsoverwegingen) uitgelogd.

Ik help graag bij problemen, maar ik kan een proleem pas oplossen als ik het probleem zelf ook kan repliceren. En dat lukt mij bij dit probleem nu helaas niet. Dat is niet rot bedoeld, maar betekent wel dat de website bij al onze gebruikers goed lijkt te functioneren, behalve bij jou.

Laat maar weten als het gelukt is.

gr.
Teb
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Ik zal, als ik deze mail wat beter heb gelezen en bestudeerd, proberen wat je me vroeg of anders mijn zoon dit laten doen. Allicht word je er wat wijzer van als je weet HOE het probleem kan liggen! En wie weet: ik ook!

Groetjes
Gebruikersavatar
Marjolijn
Oprichter
Berichten: 1270
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:37

Bericht door Marjolijn »

Vervelend! Hopelijk kan je het oplossen Annac!

Groetjes.
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Ik had in een eerder posting nog een wachtwoord toegestuurd gekregen. Toen ik die gevonden had, lukte het wel. Maar mijn laptop doet raar en ik ben digidinges, dus dan kun je wel nagaan.......

Ik heb nu een probleem bij een andere site, dus...?
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Bericht door Teb »

annac schreef:Ik heb nu een probleem bij een andere site, dus...?
dus... denk ik dat je er serieus over na moet denken om je pc helemaal op te (laten) schonen. Vers besturingssysteem erop met schone nieuwe instellingen.

Als je ook problemen hebt op andere sites, begin ik steeds meer te denken dat het niet aan mecvs.net ligt... Sorry Annac, ik hoop dat je er snel uit komt!
Plaats reactie