Patiënten prof De Meirleir : een overzicht
Moderator: Moderators
Hallo Nabo,
ik ben 6 weken bezig met het behandelingsplan. Ik heb hier heel lang moeten op wachten, zeker 5 weken en . Ik heb dus 2 AB kuren achter de rug. DML sprak van 18 maanden voor beterschap, maar dat is een termjn die ik hier op de site al door meerdere mensen heb horen vernoemen, dus hoeveel geloof ik er moet aan hechten weet ik niet. Dus Nabo helaas ik kan je nog niet melden dat ik me op een of ander punt beter voel. Misschien ben ik er ook wel teveel mee bezig, maar ja we voelen het ook wel constant en moeten er alle dagen mee leven. Maar ik blijf verder doen, want ik heb al zoveel geprobeerd waarbij ik hoopte en dat ook niets uithaalde. Dus de moed erin houden en de ene persoon is ook de andere niet. Maar ik ben wel van plan om als ik me beter voel dit wel te posten hier aangezien ik in het verleden ook op zoek gegaan ben naar mensen die zich na een tijdje beter voelen.
Groetjes en nog veel succes,
CVSke
ik ben 6 weken bezig met het behandelingsplan. Ik heb hier heel lang moeten op wachten, zeker 5 weken en . Ik heb dus 2 AB kuren achter de rug. DML sprak van 18 maanden voor beterschap, maar dat is een termjn die ik hier op de site al door meerdere mensen heb horen vernoemen, dus hoeveel geloof ik er moet aan hechten weet ik niet. Dus Nabo helaas ik kan je nog niet melden dat ik me op een of ander punt beter voel. Misschien ben ik er ook wel teveel mee bezig, maar ja we voelen het ook wel constant en moeten er alle dagen mee leven. Maar ik blijf verder doen, want ik heb al zoveel geprobeerd waarbij ik hoopte en dat ook niets uithaalde. Dus de moed erin houden en de ene persoon is ook de andere niet. Maar ik ben wel van plan om als ik me beter voel dit wel te posten hier aangezien ik in het verleden ook op zoek gegaan ben naar mensen die zich na een tijdje beter voelen.
Groetjes en nog veel succes,
CVSke
Hallo CVSke,
Moest je vijf weken wachten op een behandelplan na de afspraak over de uitslagen??
Jezus, ik wacht nu een week en ik vind het al lang. Dus ik moet me maar voorbereiden op een wachttijd van enkele weken. Mmm. Ik kan me niet herinneren wat hij zei. Ik dacht iets van volgende week of zo.
Groeten Tanto
Moest je vijf weken wachten op een behandelplan na de afspraak over de uitslagen??
Jezus, ik wacht nu een week en ik vind het al lang. Dus ik moet me maar voorbereiden op een wachttijd van enkele weken. Mmm. Ik kan me niet herinneren wat hij zei. Ik dacht iets van volgende week of zo.
Groeten Tanto
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)
Absence of proof is not proof of absence
cvske, bedankt voor je reactie!
Vervelend dat je zo lang hebt moetren wachten, maar gelukkig ben je nu bezig.
Zou het inderdaad super fijn vinden als je soms een post zou sturen over je ervaringen.
En ook andere DML patienten, Zullen we met zn alle afspreken dat we hier om de zoveel tijd even posten? En juist ook al 1 van ons over een tijd weer 40 uur kan werken! haha
Ben echt wel toe aan positieve verhalen.
Dus alle DML Patienten hoop dat jullie dit lezen!!
:D:D
Vervelend dat je zo lang hebt moetren wachten, maar gelukkig ben je nu bezig.
Zou het inderdaad super fijn vinden als je soms een post zou sturen over je ervaringen.
En ook andere DML patienten, Zullen we met zn alle afspreken dat we hier om de zoveel tijd even posten? En juist ook al 1 van ons over een tijd weer 40 uur kan werken! haha
Ben echt wel toe aan positieve verhalen.
Dus alle DML Patienten hoop dat jullie dit lezen!!

Jeee, drie tot vijf weken wachten op het behandelplan? Dat is wel lang!!! Vind het wachten tot 31 aug nu al lang duren! Nou ja, als het uiteindelijk maar een behandelplan is dat gaat werken, daar gaan we voor:)
Goed plan om hier te blijven posten! Ben heel benieuwd naar jullie verhalen en vooruitgang!
Goed plan om hier te blijven posten! Ben heel benieuwd naar jullie verhalen en vooruitgang!
Don't judge what you don't understand...
Mijn blog: princesasview.blogspot.com
Mijn blog: princesasview.blogspot.com
- zonaanbidster
- Gevorderd lid
De uitslagen van de bloedtest zijn er al. Dat duurde zes weken en daarvoor ben ik al terug geweest naar Belgie. Dus nu hoeft alleen het behandelplan nog opgesteld te worden.
Ik snap best dat dat veel werk kan zijn, maar ik vind het ook wat om nog drie weken te moeten wachten. Ik ben niet zo goed in wachten. Zeker als het niet lekker gaat
Ik snap best dat dat veel werk kan zijn, maar ik vind het ook wat om nog drie weken te moeten wachten. Ik ben niet zo goed in wachten. Zeker als het niet lekker gaat

Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)
Ik wil graag even goed nieuws met jullie delen! Kreeg vandaag post uit Brussel met de resultaten van de laatste bloedonderzoeken. De Meirleir had een paar dingetjes herhaald die de eerste keer niet goed waren en ze waren nu echt stukken omhoog gegaan!
CD57 was 36 (normaal tussen de 60 en 360) en is nu 106.
Perforine was 24 (normaal tussen 250 en 750) en is nu 364!
Blijkbaar klopt het dus dat ik me ook stukken beter voel. Ben er heel blij mee!
CD57 was 36 (normaal tussen de 60 en 360) en is nu 106.
Perforine was 24 (normaal tussen 250 en 750) en is nu 364!
Blijkbaar klopt het dus dat ik me ook stukken beter voel. Ben er heel blij mee!
Wow, dat is zeker goed nieuws...wat fijn!
Dat is weer wat om naar uit te kijken, ik ga maandag voor het eerst naar Brussel, dus kan wel wat positieve input gebruiken...ben blij voor je.
Dat is weer wat om naar uit te kijken, ik ga maandag voor het eerst naar Brussel, dus kan wel wat positieve input gebruiken...ben blij voor je.
Hope is the thing with feathers
That perches in the soul,
And sings the tune without the words
And never stops at all...
(Emily Dickinson)
That perches in the soul,
And sings the tune without the words
And never stops at all...
(Emily Dickinson)