Sinds aug 2008 ben ik onder behandeling van Kees Korteweg in Hilversum.
Ik heb al veel altarnatieve artsen gehad waarbij ik vaak in het begin wel verbetering kreeg en waarbij ik daarna weer terug zakte.
Nu echter heb ik al in geen tijden meer een diep dal gehad en kan weer heel veel -

Nog steeds houdt ik rekening met mijn lichaam, maar kan wel redelijk normaal leven. Kan weer zelf het huis schoonhouden, terwijl ik eerst alleen de keuken of de kamer kon stofzuigen. Kan weer naar een verjaardag, zonder dat ik weer dagen moet herstellen en me zeer ellendig voelde. Ik kan weer een beetje sporten zonder problemen.
Soms ben ik meerdere dagen achter elkaar actief, maar de dagen erna hou ik me rustig. Voel wel dat dat moet, máár voel me dan niet elledig. Eigenlijk voel ik me dan zoals ik me eerst op goede dagen voelde bedenk ik me nu. Goh wat went dat snel.
Ik ben er nog niet en merk nog steeds dat ik langzaam vooruit ga.
Volgens hem is CVS/ME een virus - MS ook trouwens. Dat valt hij aan dmv de scio. Helaas kan het virus wel blijvende schade aanrichten.
Je krijgt enkele supplementen waar hij iig niet meer voor rekent dan de apotheek dat doet.
Ik kan hem echt iedereen aanraden. Wel jammer dat hij een wachtlijst heeft en je al gauw een half jaar moet wachten, maar imo is dat het zeker waard.
Zelf heb ik ook zo'n half jaar gewacht en ging er heen omdat ik "moest" van mijn moeder. Ik had er niet zoveel vertrouwen meer in (in wéér een nieuwe alternatieve arts), maar hij heeft me het tegendeel bewezen.

http://www.sph-artemis.com/scio.htm
Ik hoop dat hij voor jullie ook zo'n groot verschil kan maken.