Resonantietherapie

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
anika
Actief lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 14 okt 2005, 21:15

Bericht door anika »

Waarom wordt de bioresonantie zo afgekapt? Of lees ik nu zo verkeerd?
Als je het zelf niet ervaren hebt, dan kun je er ook niet over oordelen.. Dat is mijn mening.

Ik heb geluk dat ik een goede en erkende homeopaat heb gevonden. Ja, die zijn er. Nee, je wordt niet gelijk kerngezond. Niet alle kwalen worden weggeveegd. Maar het helpt wel degelijk ookal is het maar deels.
Ik ben het levende bewijs.

Je moet alles een keer uitproberen, anders kom je er nooit. Wanneer de behandeling niet aanslaat, dan merk je dat vanzelf.
Ik vind niet dat dit gelijk moet worden afgeschreven.

Ik hoop voor diegene die dit gaan proberen alles positief verloopt..
*~.my life - look at my life - what will I become.~*

Imagine 24/7 pain.. You can?t .. So don?t say you know what I?m going through
Gebruikersavatar
Henny
Gevorderd lid
Berichten: 1084
Lid geworden op: 20 feb 2006, 12:36

Bericht door Henny »

Ook ik heb het risico van het glibberige onbewezen alternatieve pad genomen.
Ik ben er bijzonder tevreden over.

Het kost eigen geld (in plaats van verzekeringsgeld) en heeft me veel meer energie en meer levensvreugde opgeleverd. Het is zo ook veel aangenamer voor mijn omgeving.
Gelukkig mag ieder mens zijn/haar eigen keuzes maken.

En Heike, de manier waarop die mensen jou in een richting duwen laat mijns inziens zien dat zij niet met jouw situatie om kunnen gaan.
Jij hebt het recht om te zoeken wat bij jou past. En dat kost soms (veel) tijd.

Omdat ik zelf geen ervaring heb met bioresonantietherapie en er wel van anderen ( niet ME ) mensen goede geluiden over hoor heb ik er op gegoogled. Ik krijg de indruk dat degene die het aan Arjen heeft uitgelegd dingen vergeten heeft uit te leggen. Het lijkt mij beduidend meer te doen dan een pijnstiller.


Hartelijke groet van Henny
Laatst gewijzigd door Henny op 20 sep 2006, 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Volgens mij heb je te veel gedaan als je niet binnen drie dagen herstelt. Anders heb je hooguit je grenzen verkend.
Arjen
Gevorderd lid
Berichten: 528
Lid geworden op: 22 feb 2006, 21:55

Bericht door Arjen »

Beste Anika

Nee, ik wil niets afkraken, enkel mijn eigen kritische noot plaatsen, dit omdat ik al eerder benoemde dat er veel "gebruik en misbruik wordt gemaakt dat is al wat ik te melden heb :wink:
Arjen 8)
Arjen: fight for live
Plaats reactie