"Centennial Retrovirus Meeting" in Praag

Discussieer hier over conferenties, lezingen etc.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Punika
Actief lid
Berichten: 196
Lid geworden op: 12 jan 2009, 16:09

"Centennial Retrovirus Meeting" in Praag

Bericht door Punika »

Vanaf vandaag tm 4 mei vindt een conferentie inzake retrovirussen plaats in Praag, Tsjechie:

http://www.crm2010.org/

Bij "participants" staan onder meer Judy Mikovits en Kenny de Meirleir.

Meest in het oog springend is een nieuw (nog te publiceren) artikel van het WPI met nieuwe bevindingen over XMRV en haar invloed op het immuunsysteem/ NK-cells:


interessant om lezen: (tekst voorlopig verwijderd, ZZ)

zie program and abstract book:
http://www.crm2010.org/images/stories/p ... t-book.pdf
Punika
Actief lid
Berichten: 196
Lid geworden op: 12 jan 2009, 16:09

"Centennial Retrovirus Meeting" in Praag

Bericht door Punika »

@Zuiderzon:

Ik zag trouwens op het Phoenix Rising forum dat bovenstaande info, met betrekking tot de tekst van het uittreksel (van het aankomend artikel) Van Mikovits cs. door de mods van het forum is verwijderd, met als uitleg:

"(Abstract removed. Sorry - Good Digging! - but we've been asked by the WPI not to display Dr. Mikovits abstract on the site because of worries about prepublication dispersal of it. Yes, the abstract is available for public viewing on the conference website but researchers at the conferences understand that public discussion of it is a no no and they refrain from that. We, on the other hand, are almost like a kind of media outlet - so we have to be careful that we're not dispersing into into the general public - where its not supposed to be. That's my understanding anyway."

Vraag is of dit nu gewoon kan blijven staan, of dat hieruit impliciet blijkt dat wij het beter ook, in ieder geval voor zolang, kunnen verwijderen.
Ik zag trouwens dat Frank Twisk er ook al aandacht aan had besteed.
Het WPI zal ons forum niet lezen, maar als ze dit wel zouden doen, zouden wij een soortgelijk verzoek krijgen, neem ik aan.

Groetjes, Punika
Plaats reactie