plaatsen van een oproep

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
scompany
Beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 nov 2005, 19:23

plaatsen van een oproep

Bericht door scompany »

Goedemiddag, mijn naam is Linda en ik ben 23 jaar. Ik heb zelf geen me of cvs, maar in opdracht van de ***** ben ik met een onderzoek bezig. Onder andere moet er uit dat onderzoek naar voren gaan komen wat de wensen en behoeften van patienten zijn. Via dit forum wil ik daar achter komen. Ik wil dus absoluut geen reclame maken of mensen latstig vallen met vragen, maar wel een vraag hierover stellen waardoor mensen uit eigen beweging kunnen reageren. Misschien een beetje raar dat ik het via deze weg doe, maar dat komt doordat de stichting mij geen naw-gegevens mag verstrekken in verband met de wet op privacy. Daarom is het nogal lastig om in aanraking te komen met cvs-patienten. Bovendien is mij in de afgelopen tijd wel duidelijk geworden dat patienten met me of cvs het al moeilijk genoeg hebben en daaarom denk ik dat het een voordeel is, dat mensen anoniem kunnen reageren. Op deze manier hoop ik niemand voor het hoofd te stoten.

De oproep die ik wil plaatsen zal er ongeveer zo uit zien:

Als jij een stichting speciaal voor me/cvs-patienten zou gaan oprichten, wat zijn dan jouw doelstellingen, waarom kies je voor die doelstellingen en hoe wil je die realiseren?

Ik hoop dat dit wordt toegestaan.

Met vriendelijke groet,

Linda
Gebruikersavatar
Marjolijn
Oprichter
Berichten: 1270
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:37

RE: plaatsen van een oproep

Bericht door Marjolijn »

Beste Linda,
ik vraag me af wat precies de bedoeling is, het lijkt toch op een soort ledenwerving /onderzoekje voor een andere website dan deze en dat is hier absoluut niet de bedoeling.
Ik wil daarom graag eerst overleg alvorens ik toestemming geef.
Je kunt me een prive-bericht of email sturen met meer uitleg en waarvoor je het precies doet.

Met vriendelijke groet,
Marjolijn.
Plaats reactie