Voor diegene met koude voeten

Alles over hulpmiddelen en tips om het leven met ME(cvs) iets aangenamer te maken. Vragen over sociale voorzieningen, verzekeringen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gast

Voor diegene met koude voeten

Bericht door Gast »

Afbeelding

Magnetron pantoffels

Tot 22 januari te bestellen.




Niet bedoelt als reclame, kwam ik tegen. Geen probleem, admin ZZ
Gebruikersavatar
reintje
Actief lid
Berichten: 134
Lid geworden op: 14 jun 2007, 16:04

Bericht door reintje »

heerlijk, ik heb ze al een jaar.

je moet ze alleen niet te waarm maken want dan verband je je voeten :-)
Reintje
Gast

Voor diegene met koude voeten

Bericht door Gast »

juul schreef:Tot 22 januari te bestellen.
Of bij de leverancier van hen: http://www.megagadgets.nl/nl/magnetron-gadgets-c-80/

(wat ze tegenwoordig al niet bedenken :lol: )
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Voor diegene met koude voeten

Bericht door bloemetje »

OMG! Sorry, hoor. Maar ik vind ze niet echt charmant. Net als die Snuggy op Tellsell: een soort slaapzak van fleece met mouwen erin. Met mijn laatste beetje waardigheid (er blijft niet veel van over als je met CVS/ME wordt opgezadeld) was ik toch niet van plan om voor gek te gaan liggen op de bank. Ik heb zo'n ouderwetse babykruik en die doe ik dan op de poef en zit ik met mijn beentjes onder een kleedje. Tja... zo zie ik er dus alsnog uit als een oud dametje, mijn oma zit ook altijd onder een kleedje. Pffffffff, voel me ook van haar leeftijd *snif*

Afbeelding
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Voor diegene met koude voeten

Bericht door felixloena »

Heerlijk zijn ze die slofjes.Had ze voor kerst gehad \:D/
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Gast

Bericht door Gast »

Ik doe dan even mijn badjas aan, heel soms met muts als ik het erg koud heb :wink:
Maar gaat wel goed laatste tijd. Pantoffels nooit nodig, vind ik niets.
Gebruikersavatar
Henny
Gevorderd lid
Berichten: 1084
Lid geworden op: 20 feb 2006, 12:36

Bericht door Henny »

Grappige sloffen. Verwarmen in de magnetron. Dat klinkt best aantrekkelijk.

Zelf heb ik veel plezier gehad van thermosokken.
Ik vind sloffen, op de bank liggend, niet lekker zitten.

Om de romp wat warm te houden had ik een fleecetrui aan met een fleecevest eroverheen.
(Die deken met mouwen is nu ook bij Blokker te koop.)

Warme groet, Henny
Volgens mij heb je te veel gedaan als je niet binnen drie dagen herstelt. Anders heb je hooguit je grenzen verkend.
Eressea
Moderator
Moderator
Berichten: 1597
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:09
Contacteer:

Bericht door Eressea »

Ik heb die snuggle voor mijn verjaardag gekregen, blijkbaar hadden mijn familieleden nu ook door dat ik regelmatig met 3 truien loop... Ikzelf ben wat meer voor de poncho, dat staat tenminste ook nog wel leuk.

Wat ikzelf dan nog wel stoer vind om over me heen te doen op de bank, is een zelfgemaakte quilt... ten eerste is het handig om die zelf te maken, omdat je dan al lekker warm wordt (des te groter die wordt, des te warmer :D), en het is ook nog eens leuk om te zien... Maar je kunt ze ook gewoon kopen bij Wehkamp enzo :) Klik hier voor een simpel voorbeeld
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends. ~ Martin Luther King
Gebruikersavatar
gretuh
Actief lid
Berichten: 207
Lid geworden op: 04 mei 2006, 23:35

Voor diegene met koude voeten

Bericht door gretuh »

bloemetje schreef:OMG! Sorry, hoor. Maar ik vind ze niet echt charmant. Net als die Snuggy op Tellsell: een soort slaapzak van fleece met mouwen erin. Met mijn laatste beetje waardigheid (er blijft niet veel van over als je met CVS/ME wordt opgezadeld) was ik toch niet van plan om voor gek te gaan liggen op de bank. Ik heb zo'n ouderwetse babykruik en die doe ik dan op de poef en zit ik met mijn beentjes onder een kleedje. Tja... zo zie ik er dus alsnog uit als een oud dametje, mijn oma zit ook altijd onder een kleedje. Pffffffff, voel me ook van haar leeftijd *snif*

Afbeelding
Erg grappig want ik heb hem wel, lijkt altijd net alsof ik rechtstreeks uit het klooster kom. Maar hij is ontzettend lekker warm, ziet er niet uit maar o zo heerlijk!!!
Plaats reactie