Studie Help!

Discussies over studeren/school en ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
nabo
Gevorderd lid
Berichten: 1545
Lid geworden op: 12 feb 2010, 13:25

Studie Help!

Bericht door nabo »

Hallo allemaal,

Ik ben nog redelijk ''nieuw'' in het hele ME/CVS gebeuren.
Ben nu ruim 1,5 jaar ziek.

Ik ben bezig met mijn opleiding tot doktersassistente en met veel gedoe ben ik door mijn examenjaar heen gekomen en heb ik ook al mijn examens gehaald!! alleen heb ik mijn laatste stage niet kunnen afmaken want het ging gewoon niet meer. dit is ondertussen al ruim een jaar geleden en ik kan nog steeds mijn stage niet afmaken ik ben veelste moe.
nu zegt school dat ik voor oktober mijn stage afgerond moet hebben, maar de tijd gaat zo snel en ik ben nog lang niet in staat om deze af te maken.

nu is mijn vraag: hebben jullie hier ervaring mee? en wat moet ik doen?
bij welke instanties ofzo kan ik terecht? Ik heb al mijn toetsen en examens enz gehaald alleen die stage niet, maar ik wil wel mijn diploma ik ben heel erg bang dat ze ineens zeggen dat ik mijn hele examenjaar weer over moet doen ofzo.
Wat moet ik nu doen???? :roll:

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes Nathalie
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hoi Nathalie,

Is het een idee om de Steungroep ME te vragen of zij jou hierbij kunnen helpen? Zie: www.steungroep.nl en voor contact gegevens zie: www.steungroep.nl/index.php/contact

Groetjes, Louisa
Afbeelding
Gebruikersavatar
mira
Donateur
Donateur
Berichten: 231
Lid geworden op: 01 okt 2008, 14:12

Bericht door mira »

Hallo

mijn dochter had in haar laatste jaar hogeschool hetzelfde probleem,
maar een diploma laat je niet zomaar door je vingers glippen, té belangrijk!
Alles op alles zetten zou ik zeggen, praat met de school, met je stagebegeleider, geef hen doktersbewijzen , laat zien dat je écht wil , dat je diploma héél belangrijk is voor jou,
probeer in overleg een oplossing te zoeken, schakel je ouders en je huisarts in en dan: tanden bijten.

Ik bracht mijn dochter naar haar stage en de afspraak was dat ze deed wat ze kon en hoe lang ze kon en dan mocht doorgaan. Ik zorgde dat ze weer thuis geraakte. Uiteindelijk heeft ze het totale pakket stage-uren niet gehaald maar is ze gedelibereerd . Oef, diploma binnen !

Veel sterkte Nathalie !
Plaats reactie