Spelletjes en zo..

Voor al je vragen over dit forum. Lees ook hier de <a href="/Forum-viewtopic-t-52.html">forumhandleiding</a>

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Arjen
Gevorderd lid
Berichten: 528
Lid geworden op: 22 feb 2006, 21:55

Spelletjes en zo..

Bericht door Arjen »

Ik merk dat ik de onderwerpen momenteel wel erg gericht vindt op spelletjes, hier is niets mis mee, maar in mijn optiek wel uit verhouding.
Elk topic op dit moment gaat van woordenbreien naar etc.
Lijkt mij ook niet echt de bedoeling van deze site, maakt het eenzijdig en banjert over hulp en of steunende vragen heen. :wink:
Arjen 8)
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

Bedankt Arjen voor deze opmerking. Ik hoor eens wat de rest van het team ervan vindt (dus nog wat geduld :wink: ) en wat er eventueel aan te veranderen valt :)

Groetjes

Zuiderzon 8)
Hoop doet leven!
RW
Actief lid
Berichten: 318
Lid geworden op: 04 apr 2006, 16:20

Bericht door RW »

Ik vind het juist wel ontspannend....
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

Is het niet zo dat Arjen doelt op het feit dat je nu op de homepage alleen maar als 'laatste forumberichten' antwoorden op spelletjes vindt, ipv de onderwerpen mbt ME/CVS of dat je die laatste tss de spelletjes posts moet gaan zoeken. Dat het misschien beter is om bij laatste forumberichten alle berichten toe te laten met uitzondering van de posts op spelletjes. Daarmee verandert er niets aan de inhoud of de hoeveelheid van de spelletjes...gewoon voor de duidelijkheid.
Ik weet alleen niet of de technische ondersteuning dit idee kan verwezenlijken. En wat de beheerder hiervan vindt :)
Hoop doet leven!
Arjen
Gevorderd lid
Berichten: 528
Lid geworden op: 22 feb 2006, 21:55

Bericht door Arjen »

Hoi Zuiderzon,
Ja ik doel inderdaad op enkel antwoorden van spelletjes en het daardoor snel verdwijnen van serieuze berichten, ik vind jouw tip een goed idee, en is inderdaad afwachten van de mening van de beheerder. :)
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Bericht door Teb »

Zuiderzon schreef:Dat het misschien beter is om bij laatste forumberichten alle berichten toe te laten met uitzondering van de posts op spelletjes.
...
Ik weet alleen niet of de technische ondersteuning dit idee kan verwezenlijken.
Ik deel de mening van Zuiderzon en Arjen. En js, dit is prima te verwezenlijken. Beheerder zal uitsluitsel moeten geven.
Marloes
Gevorderd lid
Berichten: 1297
Lid geworden op: 15 okt 2005, 14:42

Bericht door Marloes »

Ook ik ben het hier mee eens! Lijkt me een goede oplossing.
Keep on rockin'
Gebruikersavatar
Marjolijn
Oprichter
Berichten: 1270
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:37

Bericht door Marjolijn »

Arjen schreef:Hoi Zuiderzon,
Ja ik doel inderdaad op enkel antwoorden van spelletjes en het daardoor snel verdwijnen van serieuze berichten, ik vind jouw tip een goed idee, en is inderdaad afwachten van de mening van de beheerder. :)
Ik vind het ook een goed idee om enkel de laatste berichten te laten zien van de "serieuze topics" op de homepagina zodat er niet soms alleen reacties staan van het topic spelletjes. Ik ga het vandaag nog aanpassen. Bedankt voor het aankaarten Arjen!

Ps: ja ik ben weer terug van vakantie. Ben sinds vanochtend 5 uur weer thuis en het was super! Maar daarover bericht ik nog wel wat ergens op het forum.
Biancavia
Actief lid
Berichten: 299
Lid geworden op: 18 dec 2005, 18:14

Bericht door Biancavia »

Is het niet mogelijk dat spelletjesonderdeel uit de 'laatste berichten' op de homepage te halen?
Marloes
Gevorderd lid
Berichten: 1297
Lid geworden op: 15 okt 2005, 14:42

Bericht door Marloes »

Dat is precies wat hierboven ook gezegd wordt en wat we ook aan gaan passen Bianca!
Dat leek ons ook de beste oplossing.
Keep on rockin'
Gebruikersavatar
Marjolijn
Oprichter
Berichten: 1270
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:37

Bericht door Marjolijn »

Ik heb nu de forumspelletjes wel weer in het blok met laatste berichten gezet maar heb de instelling nu veranderd in 20 laatste berichten i.p.v 10. Zodat er ook meer algemene berichten nog te zien zijn meestal. Ik denk dat de forumspelletjes toch beter er wle bij kunnen omdat er mensen zijn die ze echt leuk vinden en ze anders missen denk ik.
Wat vinden jullie hiervan?
Gebruikersavatar
Henny
Gevorderd lid
Berichten: 1084
Lid geworden op: 20 feb 2006, 12:36

Bericht door Henny »

Hoi Marjolein,
Lijkt mij prima zoals je het nu hebt gedaan.
Ik denk dat forumspelletjes ook voor mensen met ME/CVS even afleidend kunnen zijn. En daarom zeker nuttig.
Wel is het prettig als ze op een bescheiden plekje staan en blijven bestaan.
Liefdevolle groet van Henny
Laatst gewijzigd door Henny op 19 aug 2006, 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Arjen
Gevorderd lid
Berichten: 528
Lid geworden op: 22 feb 2006, 21:55

Bericht door Arjen »

Hallo admin,
Sluit mij bij jouw en haar vormgeving aan, het is zoeken naar een goede middenweg :wink:
Arjen 8)
Plaats reactie