nekpijn en aangezicht

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Alie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door Alie »

ik ben nu helemaal van de kaart bij al die narig heid kreeg ik vanavond van de huisarts te horen dat ik waarschijnlijk ook scoliose heb
ik had vorige week een wervel colom foto laten maken
en toen kwam dit eruit eerst hoorde ik een paar weken geleden van die nek scan en foto dat er op verschillende plaatsen vernauwingen zaten
waar ik al die rot pijn en duizeligheid vandaan had. ook iets met het zenuwstelsel waar beschadigingen door die beroertes vandaan kwam. en artrose m,e fybromialgie en tietze en nu dus scliose de ruggewervel is op verschillende plaatsen verbogen nu moet ik een botonderzoek gaan doen en waarschijnlijk nog meer pillen gaan slikken

henk van mij is verleden week heel hard met zijn fiets gevallen maar hij heeft spier reuma gebruikt al jaren prednison gelukkig niets gebroken ,maar hij gaat morgen wel naar zijn internist want hij stikt van de pijn en kan haast niet lopen
ik wil hem dus niet lastig vallen maar ben in en in verdrietig
we hebben al zo veel meegemaakt in ons leven waarom komt toch alles bij de zelfde mensen ach ik wil jullie niet lastig vallen maar ik vind het leven gewoon klote groetjes alie
annika
Beginner

Bericht door annika »

alie, ik leef met je mee, wat een narigheid allemaal. Ik kan me voorstellen dat je het even niet meer ziet zitten. Ik kan vanaf hier helaas zo weinig voor je betekenen maar ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen,

liefs, annika
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door Alie »

dank je wel annika lief van je hoor dat helpt altijd een beetje ,maar ik zat zo over mijn man in dat ik geen erg in mijn onderzoek van vorige week had en toen de arts belde was ik toch de kluts kwijt ,liefs alie
Lijda
Gevorderd lid

Bericht door Lijda »

Lieve Alie

Ik wens je veel sterkte, en dat de ellende maar eens een keer op moet houden, zodat jij en je man zo goed als mogelijk, van het leven kunnen genieten.
En schrijf het maar lekker van je af, misschien verzacht het een klein beetje je verdriet.

sterkte, Liefs Lijda
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door Alie »

hoi lieve lijda
bedankt voor je medeleven ,ja het is eventjes moeilijk te verteren ,heb net een heleboel onderzoeken achter de rug en nu ga mijn man weer aller lei onderzoeken krijgen na zijn val en die spierreuma is hij hardstikke ziek van ,dacht even niet aan mijzelf ,en belt mijn arts met zijn vervelende mededeling krijg ik nog meer onderzoeken ik ben echt een beetje overdondert het hou maar niet op he liefs alie
geitebreier
Beginner

nekpijn en aangezicht

Bericht door geitebreier »

Hallo Alie,
allereerst wens ik je heel veel sterkte toe! Er komt wel heel veel tegelijk op je af. Ik hoop dat je ondanks alles nog een beetje moed kunt houden!

Ik heb sinds ik extreem moe ben na (te) drukke dagen vaak last van een nare hoofdpijn die uitstraalt naar een van beide ogen. Dit gaat eigenlijk alleen over met heel veel slapen en duurt soms wel 24 uur. Erg vervelend, maar ik moet ook nog steeds leren om niet teveel te willen doen en naar mijn lichaam te luisteren. Ik weet het wel, maar ik heb een zeer sterke wil, die het vaak wint van mijn verstand. Hier moet ik nog wel verandering in aanbrengen, want uiteindelijk heb je jezelf ermee.
Nogmaals sterkte in alles!
Gast

nekpijn en aangezicht

Bericht door Gast »

alie,

inderdaad, het is niet allemaal eerlijk verdeeld, sommige mensen krijgen wel een grote portie narigheid te verwerken.
je krijgt eigenlijk geen moment rust op deze manier, en dat maakt het er niet eenvoudiger op.
je hebt zelf al problemen genoeg, en er komt als maar bij, nu je man weer met gezondheidsklachten.
toch is het goed het wel van je af te scchrijven dat merk ik zelf ook, dus wel blijven doen hoor.
ik wens je heel veel sterkte alie samen met henk.
misschien is er iets te doen aan die scoliose zodat die ellendige pijnen weg blijven?
groetjes van marion
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door Alie »

dank je geitenbreier ook ik heb een sterke wil hoor. anders had ik het niet zo lang vol gehouden, maar soms krijg je ineens te veel te verwerken en dit is de laatste tijd best veel .en waar die pijnlijke ogen vandaan komen snap ik echt niet .en inderdaad is het moeilijk om naar je lichaam te luisteren maar dat moet je wel doen hoor jij ook veel sterkte hoor en veel liefs

hoi lieve marion
bedankt voor je lieve berichtje ja het is moeilijk te verteren
als er iedere keer wat is
dat weet je zelf ook veels te goed
maar wel fijn he dat we het van ons af kunnen schrijven
henk is dus naar de internist geweest en die vond dat het er niet goed uitzag .nu moet hij vrijdag naar de orthopeet .de arts heeft er wel spoed
achtergezet. anders had hij pas eind mei terecht gekend . dus afwachten maar
ik moet volgende week weer voor een botscan en botmeting dus best spannend allemaal jullie ook veel sterkte en liefs van mij
karolien
Donateur
Donateur

Bericht door karolien »

Ik heb de laatste tijd ook last van aangezichtspijn, soms heel erg.
Het lijken mijn gewrichten te zijn, maar ook mijn tanden en dat is precies of het zenuwpijnen zijn die naar boven trekken.
Gelukkig heb ik het niet zo dikwijls, maar als dit is wat je bedoelt en waarschijnlijk heb je het nog erger dan ik( zo te lezen,Ali) dan is het echt wel erg.
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door Alie »

hallo karolien inderdaad dat was ik
ik heb ook net als jij geregeld aangezichts pijnen en vooral snachts terkte het door naar mijn tanden en neus
ook heb ik constant pijn in mijn ogen de hele dag bijna
anderhalf jaar geleden heeft de neuroloog
mij onderzocht voor de ziekte van horner
ook een hersen mri scan ,maar horner kwam er gelukkig niet uit het kunnen zenuwprikkels zijn volgens hem
van de beschadiging die ik heb daar helpt alleen pijnstillers tegen nou niet echt dus ,nu ga ik volgende week weer onder de MRI ook voor mijn hoofd maar ook voor mijn nek en rugwervels
zelf denk ik en mijn therapeut dat veel ellende daardoor komt
maar ik kan niet oordelen of het van mij erger is ik denk dat het bij jou ook ellendig is veel sterkte
liefs van alie
karolien
Donateur
Donateur

Bericht door karolien »

Hoi Alie,
Bij mij is het niet zo dikwijls, maar de laatste tijd wel meer dan vroeger, vooral de laatste weken.
En meestal heb ik dan ook maar kort, maar het is wel een vervelende pijn, vind ik.
En, het voelt wel aan als zenuwpijn, ja, maar ik heb het nog niet laten onderzoeken.
Dat ben ik voorlopig ook niet van plan, ik heb toch een sterk vemoeden dat ze niks gaan vinden.
Plaats reactie