Ineke, fibromyalgie (EO, 25okt09)

Hier kan je lezen of laten weten wanneer er een programma op tv of radio komt over ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Alabama
Gevorderd lid
Berichten: 515
Lid geworden op: 01 dec 2008, 20:45

Ineke, fibromyalgie (EO, 25okt09)

Bericht door Alabama »

http://player.omroep.nl/?aflID=10249949
EO, hoedoejijdat.nu, 25 oktober 2009

Getuigenis Ineke, 25 jaar.

Ik heb al jarenlang klachten, vergelijkbaar met fibromyalgie. Ik heb elke dag pijn en ben daardoor zeer vermoeid. Maar God heeft mij veel zegeningen gegeven en ik ben ondanks de klachten gelukkig. Ik heb een goede baan, werk zelfs vijf dagen in de week, ook al zijn dat geen hele dagen. En ik kan mijn grootste hobby uitoefenen: bij een praiseband in onze kerk zingen! Hulp vragen is niet gemakkelijk, maar nu neem ik een sprong in het diepe en vraag: Hoe kan ik het beste met deze beperking leven zonder dat ik nog meer van mijn dromen hoef bij te schaven? Met deze vraag van Ineke van Doornik beginnen we. Zij is de gast en zij hoopt hiermee een stap verder te komen. Herman Wegter gaat bij haar op bezoek en laat haar tips zien van een ervaringsdeskundige, een coach en een dominee. Van de ervaringsdeskundige krijgt ze de tip om heel bewust energie te stoppen in activiteiten die ze leuk vindt, waar ze energie van krijgt. Omdat Ineke erg van zingen houdt, wordt ze verrast met een speciale zangles. Ondertussen gaat Mirjam Bouwman de straat op met de vraag: Hoe gaat u om met (lichamelijke) beperkingen? Presentatie: Herman Wegter, Mirjam Bouwman.
God is closest to those with broken hearts..
Plaats reactie