ik vind die strikjes maar niets!

Voor al je vragen over dit forum. Lees ook hier de <a href="/Forum-viewtopic-t-52.html">forumhandleiding</a>

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Lijntje
Actief lid
Berichten: 429
Lid geworden op: 06 dec 2008, 20:46

Bericht door Lijntje »

Ik heb niks tegen de strikjes hoor, best leuk inderdaad als tegenhanger van Pink ribbon, maar ik mis de titels beginner, gevorderd lid, actief lid etc wel een beetje bij de donateurs nu.
Kan het niet zo dat het lintje aangeeft of je donateur bent of niet en dan weer met de oorspronkelijke onderscheiding erboven?
Al moet ik eerlijk zeggen, actief lid blijf ik nog een beetje een dubieuze benaming vinden voor een ME/CVS forum. ;-)
Vanessa
Teamlid
Berichten: 1028
Lid geworden op: 10 apr 2007, 09:57
Locatie: Sint-Katelijne-Waver
Contacteer:

Bericht door Vanessa »

Ach die actief kan je opmaken uit het aantal posts van iemand, toch?
Combineren kan denk ik niet
"Great minds share similar thoughts "

Vanessa - Oud-beheerder ME-Gids.net
nu weer actief als teamlid
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

wat betekent mijn 2926 dan nog
dat is dan super actief lijkt mij :lol:
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Bericht door Teb »

Vanessa schreef:Ach die actief kan je opmaken uit het aantal posts van iemand, toch?
Combineren kan denk ik niet
Spijker op de kop!
hubertus53
Donateur
Donateur
Berichten: 248
Lid geworden op: 19 okt 2009, 16:49
Locatie: Leeuwarden / Friesland
Contacteer:

ik vind die strikjes maar niets!

Bericht door hubertus53 »

Nah schreef:Beste! Ik heb diep respect voor de manier waarop deze site wordt bestuurd en onderhouden. Maar die strikjes vind ik maar niets!

Ik heb er nu een hele rij staan omdat ik 5 euro heb overgemaakt, maar voel me niets anders dan de mensen die dat niet gedaan hebben. Een week geleden was ik nog beginner, dat vond ik veel beter.

Als ik de enige ben, laat ze dan maar staan, maar als er meer mensen zijn die zich er ongemakkelijk bij voelen .. mogen ze dan weer weg?
Hoi Nah,
Voor mij had er zelfs het woord donateur of vip niet hoeven te staan waar het mij om draaide is dat ons team de middelen kreeg om met de site verder te kunnen gaan daar ik zeer veel waarde hecht aan het forum.Wat betreft het woord of het strikje maak mij niet uit al staat er beginner dan behandel ik de betreffende met net zoveel respect als iemand waar vip of donateur staat met voor mijn part 10 strikjes.
Groetjes,
Hubertus53
Ons lijden zal eens ons voordeel zijn.
neeltje4
Actief lid
Berichten: 208
Lid geworden op: 10 mei 2008, 12:19

ik vind die strikjes maar niets!

Bericht door neeltje4 »

Weten jullie dat ik alle berichten hier eerst heb moeten lezen voor ik door had waar het in godsnaam over ging?????? Ik snapte er echt niks van. Het was me zelfs nog niet opgevallen dat er bij onze namen vanalles veranderd was.
Gek he.
Gebruikersavatar
Feniks
Vertaler
Berichten: 676
Lid geworden op: 25 mei 2009, 09:46

ik vind die strikjes maar niets!

Bericht door Feniks »

Al die strikjes (6 op een rij bij de persoon die een donatie gedaan had), hebben er ook maar een even zo gestaan, als je net die ochtend niet op de site was, en de feestelijke aankleding niet gezien hebt kan ik me voorstellen dat je geen idee hebt waar dit over gaat! :)
Gebruikersavatar
Henny
Gevorderd lid
Berichten: 1084
Lid geworden op: 20 feb 2006, 12:36

Bericht door Henny »

Mooi dat de strikjes voor het aantal berichten weg zijn. (Ik had er ineens zes: drie blauwe en drie blanco!)
En zo'n strikje bij een donateur vind ik een heel stuk eleganter.

Warme groet, Henny
Volgens mij heb je te veel gedaan als je niet binnen drie dagen herstelt. Anders heb je hooguit je grenzen verkend.
Plaats reactie