nieuw e-mailadres

Voor al je vragen over dit forum. Lees ook hier de <a href="/Forum-viewtopic-t-52.html">forumhandleiding</a>

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
klaproos
Actief lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 02 nov 2008, 16:49
Locatie: Maaseik

nieuw e-mailadres

Bericht door klaproos »

Hallo,
Enkele dagen geleden is mijn e-mailadres gewijzigd. Het zou kunnen dat iemand vd administratie hier mijn nieuwe adres heeft ingevoerd, ik kan het me niet precies herinneren (had ook zoveel adressen te wijzigen).
Omdat ik geen meldingen van berichtjes meer ontving, wilde ik dit even nagaan. Waar kan ik vinden waar mijn e-mailadres staat en het desgewenst wijzigen?
Gebruikersavatar
Henny
Gevorderd lid
Berichten: 1084
Lid geworden op: 20 feb 2006, 12:36

Bericht door Henny »

Volgens mij kan je via een klik op " Profiel " (in de balk: FAQ-Zoeken_gebruikerslijst-gebruikersgroepen-Profiel-.....)
op een button "pas uw site profiel aan" (bijna bovenaan staan twee buttons naast elkaar, het is de linker) klikken
en dan je emailadres wijzigen.

Groetjes, Henny
Volgens mij heb je te veel gedaan als je niet binnen drie dagen herstelt. Anders heb je hooguit je grenzen verkend.
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Bericht door Teb »

In het onderste hoofdmenu (* Over ME (CVS) * Artikelen * Boeken * Site * Leden) bovenaan de website:
Leden | Mijn account | Profiel gegevens
en dan inderdaad de rode pen aanklikken, deze pagina brengt je naar http://www.me-gids.net/module-Profiel-modify.html

Verder heb ik je mail-adressen uit bovenstaand forum-bericht weggehaald om privacy redenen.
Gebruikersavatar
klaproos
Actief lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 02 nov 2008, 16:49
Locatie: Maaseik

Bericht door klaproos »

OK, dank jullie wel.
Plaats reactie