Enquête voor profielwerkstuk 5 minuten
Moderator: Moderators
Geachte heer/mevrouw,
Graag zou ik uw hulp willen vragen voor mijn profielwerkstuk. Ik ben een 6 vwo studente van het Rijnlands Lyceum te Oegstgeest die met dit onderzoek vooral kijkt naar hoe men ME/CVS ervaart. Het duurt hooguit 5 minuten om de enquête in te vullen en is anoniem.
De site:
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=20405
Het wachtwoord is mecvs.
Alvast enorm bedankt voor het invullen.
Met vriendelijke groet,
Iris
Graag zou ik uw hulp willen vragen voor mijn profielwerkstuk. Ik ben een 6 vwo studente van het Rijnlands Lyceum te Oegstgeest die met dit onderzoek vooral kijkt naar hoe men ME/CVS ervaart. Het duurt hooguit 5 minuten om de enquête in te vullen en is anoniem.
De site:
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=20405
Het wachtwoord is mecvs.
Alvast enorm bedankt voor het invullen.
Met vriendelijke groet,
Iris
Ik heb het ingevuld.
Ik mis eigenlijk een beetje het aspect 'wat is er veranderd sinds je ME hebt'. Bijvoorbeeld het volgen van een opleiding of werken.
En ik ben benieuwd wat je ertoe gezet heeft om over dit onderwerp je profielwerkstuk te maken?
Ik mis eigenlijk een beetje het aspect 'wat is er veranderd sinds je ME hebt'. Bijvoorbeeld het volgen van een opleiding of werken.
En ik ben benieuwd wat je ertoe gezet heeft om over dit onderwerp je profielwerkstuk te maken?
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
Ik heb de enquete ook ingevuld. Ik miste ook wel wat vragen over hoe je het als patiënt beleeft om ME te hebben en hoe het je dagelijks leven beinvloedt, omdat je schrijft dat daar je werkstuk over gaat. Maar anderzijds is het fijn dat je de vragen beperkt hebt gehouden, zodat het ook voor mensen met heel weinig energie nog goed te doen is. Veel succes met de verwerking van de resultaten van de enquete!!
Teken deze petitie! http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte Alvast bedankt!
Beste mensen die hebben gereageerd,
heel erg bedankt voor het invullen en de lieve reacties.
Jullie hebben me heel erg geholpen met bepaalde informatie.
Het heeft een tijdje geduurd maar hier zijn de resultaten!
Iris
PS.
Ik heb zelf geen me/cvs, het spijt me dat sommige mensen bepaalde vragen misten en door iemand in mijn omgeving met me/cvs ben ik op het idee gekomen om hier een profielwerkstuk over te maken. Voor de mensen die het zich afvragen, ik heb een mooie 8 gehaald.
heel erg bedankt voor het invullen en de lieve reacties.
Jullie hebben me heel erg geholpen met bepaalde informatie.
Het heeft een tijdje geduurd maar hier zijn de resultaten!
Iris
PS.
Ik heb zelf geen me/cvs, het spijt me dat sommige mensen bepaalde vragen misten en door iemand in mijn omgeving met me/cvs ben ik op het idee gekomen om hier een profielwerkstuk over te maken. Voor de mensen die het zich afvragen, ik heb een mooie 8 gehaald.
- Bijlagen
-
- results enquête.doc
- (86 KiB) 67 keer gedownload