MEAB congres 19 september bekend maken!

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

MEAB congres 19 september bekend maken!

Bericht door Zuiderzon »

Wil iedereen die kan reclame maken voor het congres. Wie affiches wenst stuur een mail naar MEAB.VZW@skynet.be en dan sturen we ze op per post. Om het gemakkelijk te maken voor ons gelieve naam en adres te vermelden en het aantal exemplaren. Geef de aankondiging in bijlage (zie attachments onderaan topic) voor medici en paramedici mee aan huisarts en apotheek.

MEAB vzw, de nationale vereniging voor patiënten met Myalgische Encefalomyelitis (ME), heeft het genoegen u uit te nodigen op haar 2de internationaal congres dat doorgaat op zaterdag 19 september 2009 in Brussel, onder de titel:

"ME/CVS, het mysterie ontrafeld
Recente wetenschappelijke inzichten in ME/CVS".


Afbeelding

Lees de VOLLEDIGE aankondiging HIER (zie ook kalender).
Alle info over programma en sprekers op www.meab.be

Inschrijven kan door 5€ (x aantal gewenste personen) te storten op het rekeningnummer 001-5472337-61 van MEAB vzw met vermelding van naam, (email)adres en als mededeling ‘inschrijving patiënt/sympathisant congres MEAB vzw’. Hierbij inbegrepen zijn de inkom, een syllabus en een consumptie.
Schrijf hier online in.

Wie dit wenst, krijgt gratis een urinetest-kit (H2S) mee ter waarde van 15€.

Naar aanleiding van de voordracht van dr. C. Roelant zullen op het congres gratis urine test kits uitgedeeld worden aan geinteresseerden, waarbij wél gevraagd zal worden om na uitvoering van de test het resultaat later per e-mail aan MEAB over te maken. Dit met de bedoeling om zoveel mogelijk informatie en gegevens te verzamelen en aan te tonen dat CVS/ME een aandoening is die niet tussen de oren zit.
Bijlagen
Aankondiging congres 2009 - mailing def.pdf
Aankondiging voor patiënten en sympathisanten
(143.59 KiB) 34 keer gedownload
Affiche congres MEAB vzw 2009 - A4 hoge resolutie.pdf
Affiche congres
(105.67 KiB) 34 keer gedownload
aankondiging congres 2009 - artsen def.pdf
Aankondiging voor artsen
(49.5 KiB) 33 keer gedownload
Aankondiging congres 2009 - paramedici.pdf
Aankondiging voor paramedici
(31.29 KiB) 35 keer gedownload
Hoop doet leven!
Plaats reactie