waarschijnlijk gezakt

Discussies over studeren/school en ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

wat jammer siem dat het niet gelukt is
maar je bent een doorzetter
zet hem op meid succes en sterkte
dikke knuf van alie
ik reageer niet meer als iemand vraagt hoe gaat het met je
want je krijg dan hun hele ziekte geschiedenis te horen
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Sluit me aan bij mijn vorgangsters.

Verder: is volwassen onderwijs niks voor je? Dan kan je een beperkt aantal vakken doen. Ook dan moet die school voldoende op de hoogt zijn en je niet indelen bij (ex) crimineeltjes die tegen wil en dank nog een studie moeten volgen.......Laatse vooral bij ziekteverzuim, of die al dan niet ondersteunt wordt door een bewijs van artsen enzo.
Gebruikersavatar
Alabama
Gevorderd lid
Berichten: 515
Lid geworden op: 01 dec 2008, 20:45

Bericht door Alabama »

@alie, bedankt voor je lieve woordjes!

@annac, voordat ik me voor deze opleiding had aangemeld had ik gekeken naar havo voor volwassenen. omdat ik op de niveau van havo/vwo zit (of zat) leek het mee een goede stap nadat ik mijn vmbo-diploma heb behaald. alleen was er 1 probleem: het geld. het was te duur.

maar ik heb me weer ingeschreven op mijn huidige opleiding. volgend jaar gewoon weer opnieuw beginnen. ik moet over een maand naar dr. vermeulen, en ben er van overtuigd dat ik straks weer helemaal de ouwe ben. en als ik volgend jaar 21 ben geworden ga ik de 21+ test doen (als je niet aan de eisen voldoet voor een hbo opleiding maar wel boven de 21 bent).

ik zie het net zo zonnig voor me als vandaag, heerlijk weer en ik heb er zin in. ik heb net alle vragenlijsten ingevuld voor dr. vermeulen en ga het zsm opsturen.

bedankt voor jullie steun!
God is closest to those with broken hearts..
Plaats reactie