Pijn in vermoeide benen

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2256
Lid geworden op: 28 jan 2009, 09:46

Bericht door JannekeB »

Het is ook zeker niet leuk als je iemand moet vragen even een pan stamp om te scheppen :roll: Of gisteren moest ik een stukje poetsen met een schuurspons, ik wist niet hoe ik dat kreng vast moest houden zonder kramp in mijn jatten. Het stofzuigen was ook al geen succes..... En bij elke pauze moest ik bedacht zijn op het moment waarop ik niet meer overeind kon komen, dat moet je voor blijven. Nu ik in de ziektewet zit snap ik werkelijk niet hoe ik het zo lang nog heb volgehouden.....
marc
Beginner
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 mar 2009, 21:12

Bericht door marc »

bambi schreef:ik heb trouwens ook last van vermoeide benen..soms lijkt het alsof ze branden/jeuken en dat ik er doorheen zak..ik kan dan gewoon niet meer. Heb gisteren uiteindelijk ook bijna hele dag op bed gelegen omdat elke spier zo voelde, was verschrikkelijk moe en draaierig. naar wat voor internist ik ga weet ik niet. De dokter stuurt me daarheen om gewoon voor de zekerheid andere dingen uit te stellen
Eigenlijk ben ik heel erg benieuwd hoe dit is afgelopen, dit berichtje dateert alweer uit 2007.

Maar vermoeide benen is ook 1 van mijn lastigste klachten, zeker omdat je dan bijna niet meer kan lopen/ staan op je benen, en ieder moment het gevoel hebben dat je er doorheen zakt.
Ook als mijn vermoeidheid heel erg hevig is (zoals vandaag) heb ik ook zwaar vermoeide benen, en het gevoel alsof je ademhaling zwaarder is.
Tevens heb ik ook pijnlijke benen als deze zo zwaar vermoeid zijn.

@Marc: de vermoeide benen heb ik naar een gepast topic verplaatst :)
Mod. Zuiderzon
-Danielle
Beginner
Berichten: 97
Lid geworden op: 02 feb 2009, 23:28

Bericht door -Danielle »

ik denk dat dat erbij hoort. tipje: ga eens liggen als je daar last van hebt, of minimaal met je benen horizontaal of omhoog. dan pompt je lichaam makkelijker bloed rond en ben je het zuur uit je benen eerder kwijt(is gewoon verzuring wat je voelt)
Plaats reactie