schooluren

Discussies over studeren/school en ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
flos
Donateur
Donateur
Berichten: 433
Lid geworden op: 30 nov 2008, 15:06

Bericht door flos »

Ziezon, dan krijg je in Eindhoven weer die vreselijke DOBA, die absoluut geen verstand heeft van ME/CVS, pas een klachten gesprek gehad met hun. GGGRRRR. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Totaal geen begrip van hun kant.
Hope
Gebruikersavatar
zonaanbidster
Gevorderd lid
Berichten: 949
Lid geworden op: 08 jun 2007, 23:49

Bericht door zonaanbidster »

DOBA is niet ZIEZON.
Hooguit ingeschakeld.
Mail de voorzitter, verbonden aan Utrecht, die helpt wel. Nee, niet de CGT insteek!!!!
Zie site ZIEZON voor adres.
Gebruikersavatar
flos
Donateur
Donateur
Berichten: 433
Lid geworden op: 30 nov 2008, 15:06

Bericht door flos »

Als ik naar de web-site ga van ZIEZON krijg ik automatisch bij Eindhoven de DOBA dus Anja de Jong.

Zelf uitgeprobeerd DUS het is zo.

Klik de link aan en dan bij Eindhoven dan heb je toch echt de dame van DOBA
Ik ben er echt klaar mee. Kan geen "hulp" meer zien.
Hope
Gebruikersavatar
Alabama
Gevorderd lid
Berichten: 515
Lid geworden op: 01 dec 2008, 20:45

Bericht door Alabama »

@flos: wat is er mis gegaan?
God is closest to those with broken hearts..
Gebruikersavatar
flos
Donateur
Donateur
Berichten: 433
Lid geworden op: 30 nov 2008, 15:06

Bericht door flos »

Siem , de school is gek geworden. trekken weer een blik van die psychologen open en ze krijgt een evaluatie waar werkelijk niets van klopt.

Siem ik wordt hier niet goed meer van hoe kan een kind wat gemiddeld een vette 8 staat voor een vak het niet goed doen en allemaal andere leugens.
Speciale school, aan me hoela en dan vooral een ouder gesprek met psycholoog. Mijn dochter is lichamelijk ziek en een psycholoog kan ik wel schie....
Hope
Gebruikersavatar
Alabama
Gevorderd lid
Berichten: 515
Lid geworden op: 01 dec 2008, 20:45

Bericht door Alabama »

flos, ik denk dat het wel ff duurt voordat dit veranderd. want je kunt niks oplossen als je al een vooroordeel hebt. en mijn ervaring (en de jouwe waarschijnlijk ook) is dat de meeste hulpverleners toch al een vooroordeel hebben bij het horen van cvs/me

het enige wat ik kan zeggen: geweldig hoe jij voor je kind vecht (zouden meer moeders moeten doen) en ga zo door, anders krijg je het niet voor mekaar!
God is closest to those with broken hearts..
Gebruikersavatar
flos
Donateur
Donateur
Berichten: 433
Lid geworden op: 30 nov 2008, 15:06

Bericht door flos »

Ja Siem, we strijden "gewoon" voort.
Hope
Gebruikersavatar
zonaanbidster
Gevorderd lid
Berichten: 949
Lid geworden op: 08 jun 2007, 23:49

Bericht door zonaanbidster »

Op de site van Ziezon staan ook biomedische uitleggen van ME, voorlichting.
Ik zou doen wat ik je raadde, maar dat ben ik.
Er zijn zoveel WEL goede ervaringen.
De voorzitter heb ik ooit persoonlijk ingelicht over het stomme psychologisch geleuter in oa. Eindhoven (vanwege de zgn mult disc aanpak van het revalidatiecentrum). Hij staat volledig open voor biomedisch en dat het helemaal niet psychisch hoeft te zijn.
Je kunt zelf je kont tegen de krib ook gooien na de mislukking of een klacht neerleggen, cq je probleem bij de voorzitter.
Tenslotte is iemands belang er mee gebaat bij goede oplossing.

Ga ook eens naar de blog die ik schreef, wellicht kun je zaken overnemen en zelf direct aan school voorstellen.
Gebruikersavatar
Henny
Gevorderd lid
Berichten: 1084
Lid geworden op: 20 feb 2006, 12:36

Bericht door Henny »

Hoi Siem,

Snelle actie van je!

Hoe denk je nu over wat er gisteren is besproken?

Op het forum lopen, naast Floss, nog een aantal "tijger-moeders" rond: Annac en Breda 1958.
Ik wens jou zulke hulp toe dat de neuzen van jou en je moeder dezelfde kant op komen te staan en jouw moeder ook een "tijger-moeder" wordt!

Liefs, Henny
Volgens mij heb je te veel gedaan als je niet binnen drie dagen herstelt. Anders heb je hooguit je grenzen verkend.
Gebruikersavatar
flos
Donateur
Donateur
Berichten: 433
Lid geworden op: 30 nov 2008, 15:06

Bericht door flos »

Hoi zonaanbidster, bedankt, wij hebben volgende week een gesprek op school en we hebben gezegd, geen psycholoog erbij die verdraaien alles te veel.

We zien wel weer wat er uit komt.
Gek dat je zo moet vechten met ME/CVS.


liefs van Flos
Hope
Plaats reactie