gebruikerslijst

Voor al je vragen over dit forum. Lees ook hier de <a href="/Forum-viewtopic-t-52.html">forumhandleiding</a>

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gast

gebruikerslijst

Bericht door Gast »

hoi allemaal,

heb zo maar even een vraagje.
ik verveelde me een beetje, en bekeek de gebruikerslijst eens.
het viel mij op dat er nog al wat namen opstaan met 0 berichten.
zij hebben zich dus geregistreerd maar nooit een berichtje verzonden.
kunnen zij nu wel de besloten forums bezoeken, had het idee dat dit alleen voor de bezoekers van dit forum kon, dus niet voor buitenstaanders.,(waar deze mensen dan wel onder vallen, vind ik.
dat je je aanmeldt en dan nog even afwachtend ben, begrijp ik, heb dat zelf volgens mij ook gedaan, maar er staan namen op van maanden of zelfs langer geleden
groetjes marion
Vanessa
Teamlid
Berichten: 1028
Lid geworden op: 10 apr 2007, 09:57
Locatie: Sint-Katelijne-Waver
Contacteer:

gebruikerslijst

Bericht door Vanessa »

Ja, maar, sommige mensen schrijven zich in om bvb de artikels te lezen en zo, niet noodzakelijk voor het forum. ook niet iedereen heeft de energie om op een forum te posten, maar gaat er wel op zoek naar info en dergelijke...
"Great minds share similar thoughts "

Vanessa - Oud-beheerder ME-Gids.net
nu weer actief als teamlid
Gebruikersavatar
truus73
Gevorderd lid
Berichten: 1395
Lid geworden op: 15 aug 2007, 23:05

gebruikerslijst

Bericht door truus73 »

@Marion Idd kunnen de mensen die hier geregistreerd staan ook de besloten forums lezen.
Gewone bezoekers kunnen dat niet.
Het zou natuurlijk prettiger zijn als de mensen die zich aanmelden zich ook even zouden voorstellen. Maar misschien zijn de meeste daar wel te ziek voor.
neeltje4
Actief lid
Berichten: 208
Lid geworden op: 10 mei 2008, 12:19

gebruikerslijst

Bericht door neeltje4 »

Ik heb ook eerst een half jaar de artikels en berichten gelezen en vond het niet vanzelfsprekend om dan ook al te reageren. Soms heb je wat tijd nodig daarvoor vind ik. Misschien kunnen we er toch wel van uit gaan dat alle mensen die hier info komen zoeken dat zelf ook met de beste bedoelingen doen. En zijn er mensen bij die zelf geen CVs hebben, of ook niemand kennen daarmee dan weten ze in ieder geval door op dit forum te komen nu wel wat het is?
Vanessa
Teamlid
Berichten: 1028
Lid geworden op: 10 apr 2007, 09:57
Locatie: Sint-Katelijne-Waver
Contacteer:

gebruikerslijst

Bericht door Vanessa »

En dat is dan alleen maar mooi meegenomen, als ze zo iets oppikken over CVS, toch?
"Great minds share similar thoughts "

Vanessa - Oud-beheerder ME-Gids.net
nu weer actief als teamlid
Gast

gebruikerslijst

Bericht door Gast »

natuurlijk is het forum voor iedereen beschikbaar, dat bedoelde ik helemaal niet.
maar als gastzijnde kun je toch ook alle informatie lezen? toch?
ik kom zelf ook op meerdere fora en daar lees ik ook alle berichten, pas als ikzelf een mededeling wilde doen, moest ik me registreren, maar dan neem je ook deel aan het forum.
en hier is dat dus anders, maar laten we er niet al te moeilijk over doen, het was gewoon iets wat me opviel.
groetjes marion
Gebruikersavatar
truus73
Gevorderd lid
Berichten: 1395
Lid geworden op: 15 aug 2007, 23:05

gebruikerslijst

Bericht door truus73 »

Als je niet op een besloten afdeling van het forum bent moet je oppassen met wat je daar neer zet.
Internet is een schitterende uitvinding maar privacy is er niet bij.
Zoekmachines zoals Google e.a. gaan alles af en vergaren zo allerlei informatie.

Dat is op een besloten afdeling niet mogelijk.
Dus als je dingen kwijt wilt die wel erg privé zijn doe dat dan alleen op een besloten afdeling van het forum.

Misschien wisten jullie dit al, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee :) .
Vanessa
Teamlid
Berichten: 1028
Lid geworden op: 10 apr 2007, 09:57
Locatie: Sint-Katelijne-Waver
Contacteer:

gebruikerslijst

Bericht door Vanessa »

Das waar wat Truus zegt. Ik denk dat je op een forum zowiezo kiest voor de beslotenheid van een gebruikersnaam (ik denk dat ik een uitzondering ben met mijn volledige naam erbij). Dus dat is denk ik zowiezo iets waar je moet op letten, dat je geen adresgegevens ene dergelijke online zet.
"Great minds share similar thoughts "

Vanessa - Oud-beheerder ME-Gids.net
nu weer actief als teamlid
Gebruikersavatar
truus73
Gevorderd lid
Berichten: 1395
Lid geworden op: 15 aug 2007, 23:05

gebruikerslijst

Bericht door truus73 »

Adres gegevens en zelfs woonplaats vermeld ik zeker niet op internet.
Je weet nooit wat je dan binnen haalt.
Zelfs op een besloten afdeling van een forum zal ik dat niet doen.
Uiteindelijk ken je de anderen toch niet echt.
Ik denk niet dat dat iets met achterdocht te maken heeft.
Maar wel met voorzichtigheid.
Vanessa
Teamlid
Berichten: 1028
Lid geworden op: 10 apr 2007, 09:57
Locatie: Sint-Katelijne-Waver
Contacteer:

gebruikerslijst

Bericht door Vanessa »

Nee, dat klopt, je kan met zo'n zaken niet voorzichtig genoeg zijn. En verder, als je anoniem bent dankzij je gebruikersnaam, kan je eigenlijk redelijk vrijuit praten
"Great minds share similar thoughts "

Vanessa - Oud-beheerder ME-Gids.net
nu weer actief als teamlid
Marloes
Gevorderd lid
Berichten: 1297
Lid geworden op: 15 okt 2005, 14:42

gebruikerslijst

Bericht door Marloes »

marion schreef:natuurlijk is het forum voor iedereen beschikbaar, dat bedoelde ik helemaal niet.
maar als gastzijnde kun je toch ook alle informatie lezen? toch?
ik kom zelf ook op meerdere fora en daar lees ik ook alle berichten, pas als ikzelf een mededeling wilde doen, moest ik me registreren, maar dan neem je ook deel aan het forum.
en hier is dat dus anders, maar laten we er niet al te moeilijk over doen, het was gewoon iets wat me opviel.
groetjes marion
Hier is het precies hetzelfde als wat jij beschrijft Marion. Alleen zijn er veel mensen die er voor kiezen om zich gelijk te registreren, ook al weten ze nog niet of ze wel of niet iets willen schrijven. Jij kiest er persoonlijk voor om dat pas te doen als je mee wilt schrijven, maar dat doen anderen blijkbaar niet.
Gasten kunnen hier ook alles zien (behalve dus de besloten fora) en registreren dus als ze dat zelf willen, niet omdat ze anders niks kunnen beginnen.
Keep on rockin'
Plaats reactie